Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Ok å bygge opp litt med tepper i vogna slik at hun kan titte over kanten? Hun sitter foreløpig med veldig krum rygg så da er hun egentlig ikke klar for å sitte. Men hun har så stor glede av å se på alle dyrene på turen vår og jeg klarer ikke bære henne hele veien. Bæresele HYLER hun i (tror det er ukomfortabelt pga mye klær) Anonymous poster hash: 3f081...93e
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Begge mine har byttet over til sittedelen når de var 5 mnd. Du trenger ikke ha den på den som er rettest i ryggen, men det er helt greit å få titte over kanten. Anonymous poster hash: 3f80e...45d
februarprins2013 Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 nei hadde ikke gjort det, ikke sterk nok i ryggen da, min var 6mnd da han satt selv, du får heller bære henne litt
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Tja, byttet til sittedelen da mine var ca samme alder, de satt ikke rett i ryggen men nok til at de kunne titte over kanten. Uten bytte var vognturer et mareritt! Anonymous poster hash: bb5d9...7ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå