Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Rett før en rettsak, så ble jeg tvunget til å skrive på en papir av eksen min med samværsavtale om barnet vårt, da han var voldig og jeg følte jeg ikke hadde noe valg, papiret var skrevet av ham selv på word og uten vitner.. Under rettsaken vant jeg saken og har datteren min 100% .. Men han truer med å bruke dette papiret mot meg og sier at den er fremdeles gyldig ? Jeg fortalte ikke om dette papiret under rettsaken. Jeg tenkte ikke på at han kunne bruke den mot meg? Anonymous poster hash: 7f952...4f4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Nei, rettsavgjørelsen har jo kommet senere. Anonymous poster hash: 6ec1c...633
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Jeg husker ikke hva det sto på papirtet. da jeg skrev under på det var jeg veldig redd. Nå sier han at det står bl.a at det som blir avgjort i retten ikke er gyldig dersom jeg skulle vinne? Anonymous poster hash: 7f952...4f4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Jeg ville tatt dette opp med advokaten din, det er den personen som er best skikket til å hjelpe deg i denne situasjonen. Anonymous poster hash: 36ebe...74a
BareMas Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Siste avtale gjelder, alle andre avtaler blir ugyldige av at man inngår en ny avtale. Noe annet blir tullete og rotete. At han sier at avgjørelser i tingretten ikke skal gjelde om du går ut som seirende part er også tullete og sikkert et forsøk på å psyke deg ned. Hva er vitsen med rettsapparatet om det kun skal gå i den enes favør? Han driter litt på leggen...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 En samværsavtale er ikke skrevet i stein, hi, så slapp helt av Selv om dere har en skriftlig avtale kan denne når som helst tas opp til revurdering. Dere står begge fritt til, når som helst, å be om endring av avtalen. Det er kun rettslige avgjørelser/dom man må følge. Så bare la ham true i vei! Anonymous poster hash: a2526...885
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 En avtale som man er tvunget til å skrive under er ikke gyldig Anonymous poster hash: 71600...db8
Sint naken biltyv Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 (endret) Nei, det han har knota ned på et papir gjelder ikke over en dom som er kommet i en rettsak. Har du vurdert å snakke med politi? Om du er redd han så er kanskje det en ide? Endret 24. mars 2015 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 Hei, bare pust ut. Denne avtalen er ikke lenger gyldig. Det er rettsforlik/dom som er gyldig i dette tilfellet. Ikke tenk mer på det, han prøver å skremme deg, men det er ikke hold i det han sier. Denne avtalen kan han ikke komme trekkene med, uansett om han hadde vist den avtalen i retten hadde det ikke hatt noe å si for utfallet av rettssaken. Anonymous poster hash: 6a52d...38c
Gjest Skrevet 24. mars 2015 #10 Skrevet 24. mars 2015 Uansett så burde vel han "husket" på denne notislappen i retten? Om det var sååå viktig for han? Nei ta lappen med til advokaten din, men uansett så er den ikke rettskraftig - siden dere har en ny avtale nå
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #11 Skrevet 24. mars 2015 En avtale som er signert under tvang er uansett ikke gyldig. Anonymous poster hash: a09ef...378
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #12 Skrevet 24. mars 2015 Han må være bra dum han der. Som du selv skriver,ingen vitner har skrevet under så den er ikke gyldig. Kutt kontakten med han,ta alt via en tredjepart. Få deg hemmelig nr. Anonymous poster hash: 4e219...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå