Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Er helt utmattet, har nå vært separert fra eksen siden august i fjor, men ingenting virker til å ordne seg for meg. Har ikke inntekt, lever av og hos familien og kjemper mot nav for å få økonomisk hjelp. Får avslag på jobb, søker jobb hver uke, har et handikapp som gjør at jeg ikke klarer å fungere "som vanlig" på en arbeidsplass, vurderer utdannelse... Sitter igjen med en del gjeld etter advokatutgifter for å kjempe for barna mine da BF var voldig og psykopat. Han gjør livet mitt til et helvete enda. Han nektet å levere barnet tilbake etter samvær sist gang og jeg måtte anmelde ham. Har gjeld oppover ørene etter forholdet med eksen. Han satte meg igjen med mye gjeld. Klarer ikke å gråte eller å være lei meg. Har fått en ny kjæreste og han er fantastisk men vil ikke at han skal føle at han er nødt å hjelpe meg med dette, må få orden på livet mitt selv. Men er bare så utmattet og lei.... Alt er bare en kamp.. Anonymous poster hash: b1f8f...977
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Skjønner godt (så godt jeg kan uten å ha hatt det helt likt selv) at dette er tøft for deg. Utdannelse kan du få hjelp med! Hvor store er barna? Har du rett på os? Ellers kan praksis gjennom nav kanskje være et alternativ? Ang eksen har jeg ikke så mange råd da jeg ikke kan så mye om slike saker, men vil gi deg en klem! Også håper jeg virkelig det ordner seg for deg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå