Gå til innhold

Hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser til stadighet jenter i 20-årene med falske øyevipper og da med veldig lange og tykke vipper. Synes ærlig talt at det ser skikkelig fælt ut.

Kan skjønne at man setter på noen diskré extencions på når man virkelig skal pynte seg men disse edderkopplignende sakene de har på seg både på jobb og trening forstår jeg ikke. Og hva synes mannfolka når det blir så fake?

Anonymous poster hash: 19f4b...e3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit med falske vipper til fest,men til hverdags kun mascara

Anonymous poster hash: 3c64c...402

Skrevet

Dytte

Skrevet

Ser til stadighet jenter i 20-årene med falske øyevipper og da med veldig lange og tykke vipper. Synes ærlig talt at det ser skikkelig fælt ut.

Kan skjønne at man setter på noen diskré extencions på når man virkelig skal pynte seg men disse edderkopplignende sakene de har på seg både på jobb og trening forstår jeg ikke. Og hva synes mannfolka når det blir så fake?

Dei har dei på over alt fordi dei er satt på for å halde i fleire veker. Eg syns og det ser snålt ut, hugsar at eg trudde Tone Damli hadde fått augeverk første gong eg såg henne med det. Ho såg verkeleg veldig mykje betre ut før ho fekk den manien der.

Men så kan det og tenkast at det er ein del som har slike extentions som er så diskret at eg ikkje ser det.

Anonymous poster hash: 79dbb...f7f

Skrevet

Jeg syns ikke det er fint. Men nå misliker jeg det meste som er fake. Synes det er ganske drøyt at damer kan ha fake pupper, fake hår, fake vipper, fake lepper and so on...

Skrevet

Ingen bruker det her omkring...

Anonymous poster hash: 0dbd8...89b

Skrevet

Sjefen min på 50 har det - jeg ler i skjul...

Anonymous poster hash: 96216...328

Skrevet

Not!

Anonymous poster hash: eb190...2a5
Skrevet

Jeg bor ikke i Oslo men jobber der med jevne mellomrom, er vel der jeg ser de fleste. Er noen ungjenter på jobb som har skikkelig lange og ofte mister de vipper. Jeg skvetter jo himmelhøyt når jeg finner noe sånt, som regel mister de en bunt på 2-3 hår i slengen så det ser ut som insekt.

Sist gang vi hadde livredningskurs på jobb, var det en av kursholderne(som jobber ute i ambulansetjenesten) som hadde løsvipper på 2-3 cm. Så litt teit ut.

Hi

Skrevet

Det er helt nitrist at noen bruker penger på å se så innmari tilbakestående ut.

Anonymous poster hash: 39c35...397

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...