Gå til innhold

Blir forvirra av kjæresten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i ett år, det var intenst og lidenskapelig fra første øyeblikk. Før kunne han sende med spontane meldinger om hvor fantastisk jeg er, nå skriver han det "bare" i nattameldingen. Han skrev også "evig din" "din for alltid" og slike ting, snakket om at meg ville han bli gammel med osv.. Nå skriver han "din", snakker aldri om å bli gammel med meg lenger eller spesielt mye om fremtiden i det hele tatt. Han kunne spontant dukke et gledessukk og si noe sånt som "åh, jeg er så heldig som får ha vakre, herlige deg!", nå er det så og si ikke noe sånt, han sier jeg er fin og slikt men det er ikke særlig lidenskap over det om dagen..Her ville jeg vanligvis tenkt at han ikke er så interressert lenger..

Men, han overrasket meg med kjærestetur i august her om dagen, sier at om jeg vil er jeg hjertelig velkommen til å feire julen hos han i år osv.. Han kommer til meg så ofte jeg har tid og sover her de helgene jeg ikke har barna.

Så jeg blir litt forvirra, er han mindre interessert nå enn før eller er han bare mer trygg i forholdet og over den nyforelsket perioden?

Jeg har selvfølgelig spurt han om hvorfor han har sluttet helt med fremtidssnakk osv, men da mener han bare at vi har det så fint nå og at han heller vil leve i det og forkusere på nåtiden..

Anonymous poster hash: aaed6...e99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

I starten er man jo gjerne mer ivrig, og snakk om framtid og hvor heldig man er som har møtt den andre. Men man kan jo ikke sitte og prate framtid hele tiden. Og han har jo invitert deg på tur i august. Det tyder da helt klart på at han ser framtiden med deg. Men nå har dere jo stadfestet at det er dere to, og dere ser for dere framtiden sammen. Ja, da er det på tide og bare nyte tiden her og nå, og kose dere masse. Synes han høres svært interessert i deg.

Skrevet

Tusen, tusen takk for svar! Godt å se noen andres perspektiv på det :)

Da er det bare jeg som overanalyserer og muligens fortsatt er nyforelsket.

Hi

Skrevet

Vi snakket også mye om fremtiden i starten av forholdet. Men nå, etter ti år sammen, snakker vi mer om dagen og de neste ukene. Vi er like forpliktet til hverandre likevel. 😊

Når han snakker om julen, så vil han jo være sammen med deg.

Anonymous poster hash: 6a3b3...b84

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Ja, altså etter ti år er vel det heller normalt ;) Eksen og jeg stoppet også å snakke sånn om fremtiden, men da hadde vi flyttet sammen. Kjæresten og jeg bor ikke sammen nå og har heller ikke tenk å gjøre det på en stund pga diverse ting.

Men, jeg har en så rar magefølelse..dette kan selvfølgelig grunnen andre forhold jeg har hatt hvor ting aldri var bra, men slitsomt uansett..

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...