Gå til innhold

Unnskyld men jeg må bare bemerke Sophie Elise.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at jeg er slem og at jeg ikke skal gjøre slikt som nå, men jeg synker til bunnnivå.

Er det mulig å være så blind? Ikke se at nå er hun brun/orange nok?

Ja jeg vet at jeg ikke perfekt,!

Anonymous poster hash: 20fcd...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil heller bemerke at hun virker svært smart og oppegående. Og at hun har en skarp tunge som hamler opp med selv den mest etablerte kritiker.

Hun er tøff

Anonymous poster hash: 539e9...00a

Skrevet

Ingen som KUN fokuserer på utseende, og tror at store pupper og andelepper er det eneste saliggjørende her i verden, er smart og oppegående i mine øyne. Jeg synes hun fremstår som et særdeles trist menneske, og synes hun er et elendig forbilde for dagens unge jenter. Hun er slik jeg minst av alt vil at min egen datter skal bli.

Anonymous poster hash: aa5af...5eb
Skrevet

Vet,får helt spader av den jentungen der. Tydelig at hun er usikker på seg selv! Men som nevnt over her så virker hun slettes ikke dum og hun tør å rope ut!

Anonymous poster hash: c6eb6...1b1

Skrevet

Ingen som KUN fokuserer på utseende, og tror at store pupper og andelepper er det eneste saliggjørende her i verden, er smart og oppegående i mine øyne. Jeg synes hun fremstår som et særdeles trist menneske, og synes hun er et elendig forbilde for dagens unge jenter. Hun er slik jeg minst av alt vil at min egen datter skal bli.

Anonymous poster hash: aa5af...5eb

Så vidt jeg har forstått så ble hun kraftig mobbet i tidligere år. Resultatet ble et forvridd selvbilde som fører til at hun hele tiden må ordne på seg selv.

Hvem skal da få kritikken? Hun, eller de som bidro til ( og fortsatt bidrar til ) at selvbildet ble som det ble?

Skrevet

Det er synd på jenta som har så dårlig selvtillit når det kommer til utseende, som tror hun er nødt til å se ut som en babiedukke for å ha noen verdi.

Men hun blir eldre, og hun legges faktisk merke til for mer enn sitt utseende. Kanskje det etterhvert gir henne selvtilliten hun trenger for å tørre være bare seg selv, også utseendemessig, for hun kunne vært riktig søt om hun ikke overdrev sminke, soling og operasjoner så til de grader.

Jenta er ikke dum.

http://www.frederikguttormsen.no/2015/03/21/utrolig-sophies-spontane-innfall-far-1-million-nordmenn-til-a-boikotte-freia-paskeegg/#.VQ7sXFJp_aw.facebook

Anonymous poster hash: 5aff9...b18
Skrevet

Hun var faktisk veldig søt FØR alle operasjonene sine og overdreven soling, type 17-18 år! Samme når det gjelder frøken Heitman, ser bare ikke ut nå!

Anonymous poster hash: c6eb6...1b1

Skrevet

Jeg vil heller bemerke at hun virker svært smart og oppegående. Og at hun har en skarp tunge som hamler opp med selv den mest etablerte kritiker.

Hun er tøff

Er veldig enig med deg!

Anonymous poster hash: 48009...bd1

Skrevet

Hi her. Jeg må bare si, jeg har ikke kalt hun dum.

Jeg mener at ingen ingen mennesker er dumme, gjør kanskje dumme valg men er ikke dum for det.

Ja hun og resten av elite bloggerene er i mine øyne meget dårlige forbilder for unge. De dr for overfladiske men det er deres valg.

Anonymous poster hash: 20fcd...cd2

Skrevet

Hun, i likhet med mange andre rosabloggere, er på sett og vis et ekstremt uttrykk for en kollektiv bevissthet som vi alle er påvirket av. Utseendet er ekstremt viktig i vår kultur og vi vurderer både oss selv og andre utfra denne målestokken. Selv om uttrykket er ekstremt, så sier det en del om den kulturen vi lever i. Jeg er overbevist om at alle disse jentene har flere strenger å spille på og jeg håper at de finner en trygghet inne i seg selv slik at de kan hente frem alle sine kvaliteter og bli glad i seg selv akkurat som de er.

Men mye av dette er relevant for mange flere enn bare rosabloggere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...