Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Får ikke den til i år.. Skjønner rett å slett ikke hvilke dager som er når, til mitt forsvar har jeg vært ut og inn fra sykehuset siden februar og føler jeg har mistet retningsansen helt. Skolene har påskeferie hele neste uke? Er det nå på lørdag eller neste lørdag påskeeggene skal deles ut/gjemmes? Hverdagen starter igjen den 13 april? Anonymous poster hash: caea7...a08
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Lørdag som kommer, i denne uken altså, er vanlig lørdag. Søndagen er såkalt palmesøndag. Så har ungene fri fra skolen ja, og på torsdag i neste uke er skjærtorsdag osv. Lørdagen neste uke igjen er den lørdagen du deler ut påskeegg. Videre er det fri både på søndag (så klart) og mandag. Første skoledag er torsdagen. Anonymous poster hash: 6968e...33a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Påsken er som vanlig. Nå til helgen får vi palmesøndag, uka etter kommer skjærtorsdag, langfredag, påskeaften osv. Første hverdag etter påske tirsdag 7/4(? Jeg har ikke sjekket datoen. Mulig det blir 6 eller 8) Anonymous poster hash: a668d...d4c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Lørdag som kommer, i denne uken altså, er vanlig lørdag. Søndagen er såkalt palmesøndag. Så har ungene fri fra skolen ja, og på torsdag i neste uke er skjærtorsdag osv. Lørdagen neste uke igjen er den lørdagen du deler ut påskeegg. Videre er det fri både på søndag (så klart) og mandag. Første skoledag er torsdagen. Anonymous poster hash: 6968e...33a Første skoledag etter påsken er tirsdagen (regner med dette kun var en skrivefeil ) 7/4 Anonymous poster hash: 7868b...8bc
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Tusen takk for svar, snille dere😃 Anonymous poster hash: caea7...a08
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Lørdag som kommer, i denne uken altså, er vanlig lørdag. Søndagen er såkalt palmesøndag. Så har ungene fri fra skolen ja, og på torsdag i neste uke er skjærtorsdag osv. Lørdagen neste uke igjen er den lørdagen du deler ut påskeegg. Videre er det fri både på søndag (så klart) og mandag. Første skoledag er torsdagen. Anonymous poster hash: 6968e...33a Første skoledag etter påsken er tirsdagen (regner med dette kun var en skrivefeil ) 7/4 Anonymous poster hash: 7868b...8bc Ja, skrivefeil Anonymous poster hash: 6968e...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå