Gå til innhold

Babyjogger city elite-plass i bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har Emmaljunga city cross nå. Har så lyst på babyjoggeren. Men lurer litt på hvor mye plass den tar i bilen? Tar den ca like mye plass som Emmaljunga får jeg aldri min kjære med på å kjøpe denne som ferievogn nemlig :-) Håper noen kan svare. Har noen kanskje hatt begge deler og kan sammenligne?

Anonymous poster hash: 802d7...33d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyjogger city elite er bitteliten sammenlagt i forhold til emmaljunga city cross. Og mye enklere å slå sammen og løfte inn og ut av bilen da gjør alt i en håndvending og slipper å bøye deg ned for å løfte den inn:) vi har begge de to vognene og bruker omtrent bare babyjoggeren 😀

Anonymous poster hash: 146c3...079

Skrevet

Babyjogger city elite er bitteliten sammenlagt i forhold til emmaljunga city cross. Og mye enklere å slå sammen og løfte inn og ut av bilen da gjør alt i en håndvending og slipper å bøye deg ned for å løfte den inn:) vi har begge de to vognene og bruker omtrent bare babyjoggeren

Anonymous poster hash: 146c3...079

Åååh sier du det! :-) det ble jeg glad for å høre. Jeg synes nemlig babyjoggeren ser såpass stor ut, men har hørt "rykter" om at den er liten sammenlagt ja. :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så lenge du ikke har styret fylt opp med ting og kurven under full av andre ting så blir den så flat som bare det. Kan ta av hjula og.

Skrevet

Så lenge du ikke har styret fylt opp med ting og kurven under full av andre ting så blir den så flat som bare det. Kan ta av hjula og.

å så bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...