Gå til innhold

Lurer litt..ang.orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn, sånn generelt, får orgasme mye enklere enn jenter. De kan jo til og med få orgasme uten å ta i kuken engang!

Jeg lurer på om jenter som lett får orgasme, er mer maskuline/har mer testosteron i kroppen enn de som trenger er tid?

Jeg trenger i hvert fall 20min på å få orgasme og har aldri klart å få orgasme under sex. Ikke er jeg vid eller prippen. Skulle gjerne fått orgasme litt lettere...er litt sjalu på gutta, hvorfor er det så lett for dem og så vanskelig for oss :(  ??

Anonymous poster hash: 91dc0...c63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at damer som blir menn (gjennom hormon behandling), oppdager at de får en mye sterkere sexuell lyst etter hvert, og tenker på sex hele døgnet ...

Skrevet

Jeg bruker ikke 20 minutter!

Er du sikker på du bruker "rett" type stimulans?

Prøv å utvikle din kapasitet og lyst ved å gjøre det oftere, dvs ha sex oftere, eller stimuler deg selv.

Bøker som "Kvinnens nytelsesbibel" av Ylva Frantzén kan hjelpe, eller Tracy Cox' bøker. Ikke gi opp!

Anonymous poster hash: e0e38...f40

Skrevet

Skulle gjerne vært mann litt ja

Jeg bruker vibrator på klitt en og da bruker jeg 5 min. Deilig

Har fått g punkts orgasme også

Men aner ikke hvor lang tid

Anonymous poster hash: dd244...b08

Skrevet

Skulle gjerne vært mann litt ja

Jeg bruker vibrator på klitt en og da bruker jeg 5 min. Deilig

Har fått g punkts orgasme også

Men aner ikke hvor lang tid

Anonymous poster hash: dd244...b08

Hvilken vibrator bruker du?

Skrevet

Jeg leste en gang om at kvinner kan gi seg selv orgasme ved å kun stramme muskler der nede,altså uten hender eller andre hjelpemidler. Jeg måtte selvsagt prøve,og det funket som bare det! Sammen med litt fantasi :) Husker ikke hvor lang tid det tok, men det var ikke så lenge ;)

Anonymous poster hash: b4aa3...7c1

Skrevet

Bruker av og til ikke mer enn 2-3 minutter her, og jeg er absolutt ikke maskulin ;)

Ha med deg hodet er mitt beste råd. Du er nødt til å tenke sex, være skjerpet og ikke bare vente på at noe skal skje...

Anonymous poster hash: 23620...dcc

Skrevet

Jeg leste en gang om at kvinner kan gi seg selv orgasme ved å kun stramme muskler der nede,altså uten hender eller andre hjelpemidler. Jeg måtte selvsagt prøve,og det funket som bare det! Sammen med litt fantasi :) Husker ikke hvor lang tid det tok, men det var ikke så lenge ;)

Det klarer jeg også ;)

Hvis jeg har sex tar det alt fra 1-10 min å få orgasme: kommer an på hvor "dedikert" jeg er .:

Selv så bruker jeg vel under et minutt

Anonymous poster hash: c299a...d31

Skrevet

Det klarer jeg også ;)

Hvis jeg har sex tar det alt fra 1-10 min å få orgasme: kommer an på hvor "dedikert" jeg er .:

Selv så bruker jeg vel under et minutt

Vet ikke om jeg har mer testosteron men jeg tenker mye på sex!

Skrevet

Jeg får fort, verre med mannen.

Anonymous poster hash: 706c5...581

Skrevet

Hvor fort det går kommer an på humøret. Noen ganger under 1 minutt, andre ganger 15 minutter. Har normalt testosteronnivå.

Får enkelt orgasme uten å ta på meg selv og.

Anonymous poster hash: fdeee...078
Skrevet

Menn, sånn generelt, får orgasme mye enklere enn jenter. De kan jo til og med få orgasme uten å ta i kuken engang! Jeg lurer på om jenter som lett får orgasme, er mer maskuline/har mer testosteron i kroppen enn de som trenger er tid? Jeg trenger i hvert fall 20min på å få orgasme og har aldri klart å få orgasme under sex. Ikke er jeg vid eller prippen. Skulle gjerne fått orgasme litt lettere...er litt sjalu på gutta, hvorfor er det så lett for dem og så vanskelig for oss :(  ?? Anonymous poster hash: 91dc0...c63

Blander du utløsning og orgasme? Menn kan veldig godt få utløsning uten å få orgasme.

Anonymous poster hash: 4d947...cc3

Skrevet

Hvor fort jeg får orgasme varier enormt. Er jeg veldig opphisset kan jeg få det på under 1 minutt om jeg vil, andre ganger kan det ta opp mot en halvtime. Det er for så vidt det samme med mannen. Han kan komme fort, eller det kan ta litt tid. Normalt bruker jeg 5-7 minutter vil jeg tro, jeg har ikke helt tatt tiden :P

Jeg er på ingen måte maskulin altså :)

Anonymous poster hash: afa7f...5f4
Skrevet

Tar ca 20 sekunder med elektrisk tannbørste.

Anonymous poster hash: 534b1...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...