Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Jeg gikk fra eks i november, er i nytt forhold nå. Jeg har tre barn i alder 5 til 9,han ingen. Hvor lenge ventet du før barna fikk vite om kjæresten, og møte han? Vi skal ikke ha felles barn. Anonymous poster hash: 3fe23...55a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Jeg gikk fra eks i november, er i nytt forhold nå. Jeg har tre barn i alder 5 til 9,han ingen. Hvor lenge ventet du før barna fikk vite om kjæresten, og møte han? Vi skal ikke ha felles barn. Anonymous poster hash: 3fe23...55a Barn er ulike. Men minst seks måneder. Anonymous poster hash: 44326...551
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Vent til etter jul, minst! Anonymous poster hash: 25688...510
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 For barna sin skyld bør du vente ganske lenge, siden bruddet med deres far er såpass nytt. Vi hadde faktisk med i samværsavtalen vår, at barna skulle ikke introduseres for ny partner før det var gått 1 år etter bruddet. Anonymous poster hash: 7714a...f92
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 La nå barna få sørge over at mamma og pappe er skilt og venne seg til at dere ikke skal være en familie lenger før de blir nødt til å forholde seg til nye kjærester da! Støtter forslaget med å vente til over jul. Hilsen skilsmissebarn som måtte takle at mamma hadde ny kjæreste bare 3-4 mnd etter bruddet. Anonymous poster hash: fe853...558
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Synes også du skal vente en god stund. Min mor introduserte ny mann kort tid etter at pappa flyttet ut og det ble det mye bråk av siden vi barna knapt skjønte at pappa var flyttet ut og førte til at de første årene ble veldig konfliktfylte. Veldig synd, for etterhvert så skjønte vi jo at denne mannen som ble vår stefar i mange år var en fantastisk mann og skulle virkelig ønske starten hadde vært lettere for oss alle. Så selv om det er vanskelig så vent så lenge som mulig siden det er så kort tid siden bruddet for ungenes del. Anonymous poster hash: 28f3a...ee1
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Livet er kort. Jeg ville ikke ventet med det så lenge du er sikker på forholdet :-) Anonymous poster hash: e825c...34e
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 Må legge til at barna er ikke vant med å ha sett mamma og pappa som kjærester. Vi har delt en tomannsbolig. Men gløden var over årevis før barna kom. Hi Anonymous poster hash: 3fe23...55a
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 At de ikke har sett dere som kjærester spiller liten rolle, for de var dere jo mamma og pappa..kjærester. Skjønner at det er vanskelig å vente, men syns du burde klare å vente til slutten sommeren før han møter de..da kan du godt introdusere han som en venn først! Møtes på café med flere andre bekjente samtidig osv. Ta det rolig, så blir det veldig mye lettere
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #10 Skrevet 24. mars 2015 Må legge til at barna er ikke vant med å ha sett mamma og pappa som kjærester. Vi har delt en tomannsbolig. Men gløden var over årevis før barna kom. Hi Anonymous poster hash: 3fe23...55a For barn er de to voksne i familien kjærester, at de ikke har sett dere kose og kysse er helt uten betydning. Anonymous poster hash: fe853...558
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #11 Skrevet 24. mars 2015 Må legge til at barna er ikke vant med å ha sett mamma og pappa som kjærester. Vi har delt en tomannsbolig. Men gløden var over årevis før barna kom. Hi Anonymous poster hash: 3fe23...55a For barn er de to voksne i familien kjærester, at de ikke har sett dere kose og kysse er helt uten betydning. Anonymous poster hash: fe853...558 Nå svarer du på noe du ikke vet. Bhg og skole reagerte på at dette gikk så knirkefritt. Alltid jeg som var med barna i fritiden. Eks ser dem faktisk mye mer nå som han må stille opp. Anonymous poster hash: 3fe23...55a
Mandala Skrevet 24. mars 2015 #12 Skrevet 24. mars 2015 Jeg ventet fra november til juni. Alt har gått relativt knirkefritt. Her er det barn på begge sider fra før av.
Nyttårs barn Skrevet 24. mars 2015 #13 Skrevet 24. mars 2015 (endret) Jeg ville ha ventet minst et halvt år. Her synes jeg barnas behov skal gå først:) Endret 24. mars 2015 av Nyttårs barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå