Gå til innhold

Hva finner dere på sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså du og samboer/mann ? 

Vi trenger seriøst noe annet å gjøre enn å se på TV, for jeg holder på å kjede meg ihjel.. 

Vi har barn 3 uker i mnd. 

Takk til alle som gidder å komme med forslag! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi går mye på standup show ettersom det er en intresse begge har.

Anonymous poster hash: 9ae19...061
Skrevet

Går dere på LATTER eller? 

Skrevet

vi maler og tegner sammen, spiller spill (kort, brettspill osv), lager mat sammen, tenner masse stearinlys og prater sammen, lager musikk, bare fantasien som setter grenser :)

Skrevet

Går dere på LATTER eller? 

Vi bor i Bergen så her heter det vel bare klubbkveld.

Men det er nok det samme som LATTER i Oslo ja :)

Skrevet

vi maler og tegner sammen, spiller spill (kort, brettspill osv), lager mat sammen, tenner masse stearinlys og prater sammen, lager musikk, bare fantasien som setter grenser :)

Vi er så dårlig på sånt vi.. veldig gode på det når vi reiser- men hjemme er vi helt ræva på å finne på ting sammen. Men trenger inspirasjon! Takk :) 

Skrevet

Er i fjøset sammen ;)

Vi har ikke noe fjøs, men det hørtes veldig koselig ut da :) 

Skrevet

Sikkert ikke de sprekeste tipsene her fra, men vi snakker veldig mye sammen. Så driver vi litt med musikk, ingenting er som en "vakker" duett før leggetid, hehe. Ellers hender det vi tar oss en måneskinn- eller regnværstur sammen. En og annen gang plasserer vi barna hos svigers, på dagtid de få dagene mannen har fri og bare kjører (gjerne til byen om vi har god tid), spiser og gjør noen innkjøp e.l. Vi har også vært på noen show, men det er mer annen hvert år, det er ikke noe vi gjør impulsivt.

Skrevet

Finn frem yatzien :D Kjempegøy, det :) 

Ha sex

Masser hverandre

Jeg syns stand-up var et kjempe-forslag! Gøy :) Da har man noe å snakke om også

Kino

Teater

Finne på et prosjekt? Har dere noen felles interesser?

Trene

Gå tur

Besøk noen

Få besøk

:)

Anonymous poster hash: aa034...610
Skrevet

Vi spiller mye spill. Lager middag sammen og deler en flaske vin mens vi snakker i timesvis. Spiller band på Playstation. Drar ut og spiser. Er på masse konserter. Inviterer andre hjem på spillkveld. Blir også endel film under pleddet på sofaen også da.

Vi kan også ta en natt på hotell i ny og ned i forbindelse med en konsert.

Anonymous poster hash: 80477...8f2

Skrevet

Lager mat sammen, er gærne etter slow food

Synger og spiller (han gitar, jeg piano)

Tøyser, prater og vrøvler

Elsker (men det må vi gjøre mer av snart)

Går turer innimellom

Kunstopplevelser som utstillinger og konserter har det også blitt noen av. Ikke hver uke, men kanskje en gang i måneden?

Anonymous poster hash: aa671...cb3

Skrevet

Prater mye, spiller spill og planlegger diverse reiser. Er vi så heldig å ha barnepass liker vi å gå på konsert, kino eller restaurant, men for tiden hører det til fantasiverden at vi kan gå ut sammen etter leggetid. Også ser vi på tv-serier sammen, mest på DVD eller via AppleTV. Vanlig tv ser vi nesten ikke på. Leser, det er ikke super sosialt men det er likevel koselig å lese i sofaen mens vi fotflørter.

Anonymous poster hash: 00761...d3f

Skrevet

Er i fjøset sammen ;)

Det er vi og! Vi snakket akkurat i går om hvor utrolig hyggelig det er å gå i fjøset sammen. Vi før sjelden anledning til det siden vi har to små barn, men vi koser oss når vi får det til 😊

Anonymous poster hash: e01c7...4d0

Skrevet

Vi spiller spill, synger og spiller gitar (han lærer meg å synge om dagen ), prater mye..jeg prater mest, han lytter ;)

Akkurat nå leser vi bok sammen, begynte på Ringenes Herre og bytter på å lese høyt for hverandre :)

Ellers har vi gjort mye artig! Prøvd oss på "politi tegning", ene forklarer hvordan en person ser ut også skal den andre prøve å tegne det :P

Også lekesloss vi mye :P

Anonymous poster hash: 9c1dd...5b9

Skrevet

Ser at stand-up er nevnt, vi går på Latter:)

Det gjør underverker faktisk. En kald pils og klubbkveld på latter.

Så tar vi ofte en lunsj sammen når vi kan. Det er oftere det som lar seg gjøre.

Anonymous poster hash: 36c62...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...