Gå til innhold

Sølje Bergman, hold kjeft!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er skremmende uopplyst i vaksinedebatten! Ha gjerne meninger om dette, men hold det innenfor husets fire vegger. Ved å fronte meningene dine i det offentlige rom hvor du fronter hvor naturlig det er å ha barnesykdommer har du potensielt stor påvirkningskraft.

Sitat VG: Det er en grunn til at vi har barnesykdommer. Vi skal gjennom dem. Jeg ser alltid en utvikling hos barna mine etter at de har vært syke. De virker sterkere. Gjør kvantesprang. Tegner på en helt ny måte, eller klarer endelig å ta på seg strømpebuksen selv, uttalte hun.

Hva????? Meslinger får ikke barn til å lære å tegne eller kle på seg selv. Lurer på hva hun sier den dagen dersom et av hennes barn får meslinger og ikke klarer å kjempe mot sykdommen. Hun har tatt vaksiner på barna; polio og stivkrampe! Men de andre som vaksinerer mot potensielt dødelige sykdommer vil hun ikke ta. Go figure...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damen kan jo mistenkes å være litt åndssvak. Argumentasjonen hennes er jo så stupid og naiv at man får lyst til å stikke en gaffel i øyet. Jeg er overbevist om at gaffel i øyet vil være mer behagelig enn å lese det sinnsyke vaksinebabbelet hennes.

Anonymous poster hash: 3ec2f...4e3

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor sånne åndssvake nek får spalteplass engang!!

Anonymous poster hash: 3b3c8...9cb

Skrevet

Forklaringsmodellen ho brukar er ganake vanleg i antroposofiske/steiner-miljø. Det er ukritisk sekt-tankegang. Søje Bergman har som mange andre skodespelarar behov for å skilje seg ut, derfor er slike tankar attraktive. Om ho blir scientolog blir eg ikkje overraska.

Anonymous poster hash: 0e880...681
Skrevet

Hva er dette for noe?!

Er dama fritt vilt bare fordi hun har en annen mening enn dere? Det er da ingen som tvinger hverken dere eller barna deres å omgås henne!

Makan!

Anonymous poster hash: 48fe3...e09

Skrevet

Det er så mange som bruker uttrykket "kvantesprang" feil.... puh! Ellers ingen kommentar...

Anonymous poster hash: e887e...fab
Skrevet

Hva er dette for noe?!

Er dama fritt vilt bare fordi hun har en annen mening enn dere? Det er da ingen som tvinger hverken dere eller barna deres å omgås henne!

Makan!

Deres barn omgåes andre barn hver dag. Det er umulig å unngå. Det betyr at dama ikke bare tar et valg for sine egne barn, men også for alle andre barn hennes barn noen gang kommer i kontakt med. Dersom et annet barn har dårlig immunforsvar eller er for lite til å ha fått vaksinen ennå kan det dø pga Sølje Bergmans valg. Og om hun påvirker andre til å gjøre det samme er den potensielle smittefaren og potensielle dødeligheten økt ennå mer. 

Skrevet

At ikke barnevernet er på flekken asap er for meg uforståelig.

Skrevet

Jeg vet. Jeg blir helt matt av "argumentasjonen" hennes. Synes media gir henne altfor mye plass! 

Anonymous poster hash: 1afee...d28
Skrevet

Hva er dette for noe?!

Makan!

Klart ho er, ho veljer sjølv å stå på barikadane for eit standpunkt som gjer at menneskjer som ikkje kan eller endå ikkje er vaksinert i fare. Det er darwinistisk (svake individ kan dø, men det er naturens gang), forkastelig og egoistisk. Det er alle si sak så lenge vi må dele samfunn med Bergman og hennar meningsfeller.

Anonymous poster hash: 0e880...681

Skrevet

Det var da en merkelig argumentasjon... Jeg har ikke hatt noen andre sykdommer enn forkjølelse og omgangssyke, og jeg klarer fint å kle på meg selv. Men jeg er ikke så god til å tegne da, kanskje det er derfor...

Anonymous poster hash: e807a...136
Gjest Antarctica
Skrevet

Hva er dette for noe?!Er dama fritt vilt bare fordi hun har en annen mening enn dere? Det er da ingen som tvinger hverken dere eller barna deres å omgås henne!Makan!Anonymous poster hash: 48fe3...e09

Klart ho er, ho veljer sjølv å stå på barikadane for eit standpunkt som gjer at menneskjer som ikkje kan eller endå ikkje er vaksinert i fare. Det er darwinistisk (svake individ kan dø, men det er naturens gang), forkastelig og egoistisk. Det er alle si sak så lenge vi må dele samfunn med Bergman og hennar meningsfeller.   Anonymous poster hash: 0e880...681

Enig. Når man stiller på Dagsnytt 18 og "argumenterer" uten noe som helst å belegge sine påstander med, får man finne seg i at folk reagerer.

Jeg vet dessuten hvorfor barna hennes tegner bedre og blir flinkere til å kle på seg etter hvert. Det skyldes den sykdommen som kalles "alder", som det ikke finnes vaksine mot, og som er dødelig hvis den får lov å utvikle seg over tid. Er vel den eneste sykdommen vi virkelig kan bevise har transcenderende effekt.

Skrevet
Du er skremmende uopplyst i vaksinedebatten! Ha gjerne meninger om dette, men hold det innenfor husets fire vegger. Ved å fronte meningene dine i det offentlige rom hvor du fronter hvor naturlig det er å ha barnesykdommer har du potensielt stor påvirkningskraft.

Sitat VG: Det er en grunn til at vi har barnesykdommer. Vi skal gjennom dem. Jeg ser alltid en utvikling hos barna mine etter at de har vært syke. De virker sterkere. Gjør kvantesprang. Tegner på en helt ny måte, eller klarer endelig å ta på seg strømpebuksen selv, uttalte hun.

Hihi, etter forrige gang jeg hadde spysyken var jeg plutselig sykt god til å sjonglere, og etter falsk krupp som 6 åring kunne jeg jodle og snakke kinesisk.

Men fra spøk til revolver, jeg vil ikke gamble på at mitt barn er øverst i survival of the fittest

Anonymous poster hash: e5fb1...228

Skrevet

Uansett interessant at en "skuespiller" som ingen har sett i noe som helst er mediemat nok til at hun får uttale seg i hytt og pine om saker hun i beste fall vet lite om. Hvem bryr seg?

Anonymous poster hash: 40f2c...d22
Skrevet

Foreldre med barn i klassen til hennes barn bør holde dem hjemme fra skolen! Og selv bør hun fryses ut av alle sosial lag, og ikke gis flere skuespillerroller. For en tomsing, skulle ikke tro det var mulig å være SÅ dum!

Anonymous poster hash: 755e4...caf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...