Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Var på samspill observasjon hos BUP i dag med barnet. Fikk beskjed om at jeg skulle sette meg i stolen på venstre side når vi kom inn i rommet. Kjapp gjennomgang i hode før jeg satte meg ned. Når jeg kom ut i bilen gikk det opp for meg at jeg satte meg på feil side. Hadde ikke lyst til å prøveskrive i lufta for å finne rett side når jeg viste vi ble filma og sett å gjennom enveis speil, så tenkte fort i hode, men ble jo så klart feil. Føler meg skikkelig dum nå som ikke kan følge en enkel instruks engang. Ja jeg er 32 år og kan ikke forskjell på høyre og venstre. Kan det når jeg sitter i bil i den grad at jeg vet hvilken side av bilen høyrereglen er på. Anonymous poster hash: 43c7a...1a6
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Slapp helt av, sånn skjer hele tiden. Jeg tar feil av høyre og venstre hver dag og jeg vet at jeg ikke er dum i hodet. Klarte til og med å kjøre feil på oppkjøringa, men bestod likevel Anonymous poster hash: c0a97...e99
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Jeg har gjort mye som er flauere enn det der... Anonymous poster hash: 6bfe5...2ad
Ladybird2014 Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Trøst deg med at høgre og venstre er ulikt alt etter kva veg ein står i rommet:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Er en trøst at jeg ikke er alene å oppleve det. Men det er jo liksom noe alle voksne skal kunne uten å måtte tenke seg om Anonymous poster hash: 43c7a...1a6
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Jeg kan ikke for alt i verden huske hvilken siden kniven og gaffelen skal på av tallerkenen😛 sist nå i helgen dekket jeg på et stort familieselskap hos svigermor.. oppdaget det med at alle byttet bestikket når de skulle begynne å spise🙈 Anonymous poster hash: ff013...c9a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Det med bestikk kan jeg heller ikke. hoff, jeg er håpløs. Har såklart opplevde verre flauser, men dette er likevel noe som plager meg. HI Anonymous poster hash: 43c7a...1a6 Anonymous poster hash: 43c7a...1a6
anonymsuperbruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Hold hendene foran deg. Den hånda som lager en riktig "L" av pekefinger og tommel er venstre ("left"). Har en britisk venn, og han sier at mange i England bruker dette
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 Hvilken hånd skriver du med? Jeg skriver med høyre og klarer på den måten å huske på hva som er høyre og venstre. Til høre er jo da hånden jeg alltid skriver med:) Anonymous poster hash: 9ac09...2a4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Hold hendene foran deg. Den hånda som lager en riktig "L" av pekefinger og tommel er venstre ("left"). Har en britisk venn, og han sier at mange i England bruker dette Oj det var ett smart triks, prøve å huske det neste gang jeg trenger å vite forskjellen. Kansje litt lettere å gjøre diskre også enn å skrive i lufta Anonymous poster hash: 43c7a...1a6
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Hvilken hånd skriver du med? Jeg skriver med høyre og klarer på den måten å huske på hva som er høyre og venstre. Til høre er jo da hånden jeg alltid skriver med:) Anonymous poster hash: 9ac09...2a4 Skriver med høyre, men likevel blir det bare tull når jeg skal tenke fort. Med mindre jeg har en penn i hånda ( da går jo alt automatisk) så må jeg likevel tenke meg nøye om hvilken hånd jeg skriver med. Anonymous poster hash: 43c7a...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå