Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Du møter en person og dere har en ekstrem kjemi på veldig mange plan. Dere har sex, er sammen i to dager. Møtes igjen uka etterpå og er sammen i to dager. Møtes for tredje gang og er sammen i tre dager. Når er man egentlig "sammen"? Når tenker dere at man har forpliktet seg litt mer enn det som er dating, liksom? Anonymous poster hash: 8ca17...de9
Gjest Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Njaaa.... la det gå noen mndr kanskje? Jeg har aldri "vært sammen" med noen etter kun 3 uker i voksen alder. Man dater da
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Det er jo opp til de det gjelder. Noen velger å gå fort inn i forhold fordi det føles riktig, andre vil tilbringe mye tid sammen, men bruker lang tid på å finne ut om det bare er hyggelig i starten eller over lang tid. Det kan være en av hver type i samme "forhold". Anonymous poster hash: ef8d6...c40
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Jeg ville ikke tenkt at dere var kjærester etter kort tid. Ville som det ble sagt over her ventet noen mnd. Tenker også at man ikke er kjærester/eksklusive før man har pratet om det Anonymous poster hash: 0990e...dbf
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Litt i samme situasjon. Kjent hverandre 6 uker, Han har bodd hos meg i 3. Vi er begge over 40, sa bare pang. Sammen? Vel, blir det etterhvert. Anonymous poster hash: a78cc...077
smiia Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Du møter en person og dere har en ekstrem kjemi på veldig mange plan. Dere har sex, er sammen i to dager. Møtes igjen uka etterpå og er sammen i to dager. Møtes for tredje gang og er sammen i tre dager. Når er man egentlig "sammen"? Når tenker dere at man har forpliktet seg litt mer enn det som er dating, liksom? Anonymous poster hash: 8ca17...de9 Jeg tenker at det på et punkt blir naturlig å ta en samtale der man setter ord på at man er i et forhold. Jeg har aldri hatt problemer med å merke at jeg/vi har nådd det punktet.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Bodd hos meg i 3 uker.. Anonymous poster hash: a78cc...077
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Vi var et par fra første dag Og nå er vi gift Anonymous poster hash: 4db76...683
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 Man er vel ikke kjærester før man har tatt samtalen om det... Anonymous poster hash: a0fd5...808
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Vi hadde ikke sex før vi flyttet sammen, men vi flyttet sammen etter to uker...og er gift i dag. 25 år senere. Du vet det når du vet det. Anonymous poster hash: e5acd...022
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Når begge definerer seg selv som det, etter man har pratet om det. Det sa lang mellom meg om min samboer fra dag en selvom ingen av oss egentlig var klare for det. Tilbragte all ledig tid sammen og hver eneste natt sammen etter to uker. Likevel tok det ca 6 mnd før vi klarte å definerere oss som kjærester. Vi ble litt "mobba" for det av alle andre, for de så jo at vi var kjærester. Vi var bare ikke klare for å definere oss som noe før det hadde gått såpass med tid, og selv nå, etter mange år sammen og barn har vi fremdeles ingen forholdsstatus på face, noe andre synes er veldig rart Anonymous poster hash: 33d91...7d1
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #12 Skrevet 23. mars 2015 Litt i samme situasjon. Kjent hverandre 6 uker, Han har bodd hos meg i 3. Vi er begge over 40, sa bare pang. Sammen? Vel, blir det etterhvert. Anonymous poster hash: a78cc...077 Flyttet sammen etter fire uker, men er ikke sammen? Anonymous poster hash: cfef5...a4c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #13 Skrevet 23. mars 2015 Flytter inn annenhver uke... Første gang etter 2 uker Anonymous poster hash: a78cc...077
Jezebel Skrevet 24. mars 2015 #14 Skrevet 24. mars 2015 Dere er sammen når dere har tatt samtalen. Eller hvis han inviterer deg hjem til svigermor.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #15 Skrevet 24. mars 2015 Jeg og mannen ble sammen ved første kyss. Og var på middag hos hverandres foreldre i løpet av første uka (vi studerte borte, og skulle begge hjem på ferie). Det er noe bare dere kan finne utav. 😊 Anonymous poster hash: 4df2c...8af
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #16 Skrevet 24. mars 2015 På en måte var vi sammen fra første date, dvs i ettertid ser jeg det. Men først etter seks mnd begynte jeg å si at jeg hadde kjæreste. Det tok ganske lang tid, men for meg var det ikke viktig hva vi kalte det, for det var tydelig at begge var forpliktet i hverandre og ikke tenkte på andre engang. Anonymous poster hash: f2231...439
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #17 Skrevet 24. mars 2015 Hvis dere ender opp sammen, vil du nok i ettertid si at dere ble sammen fra første uke. Hvis det utvikler seg annerledes, vil konklusjonen bli motsatt. For meg er det naturlig å snakke sammen om det. "Jeg har det veldig fint sammen med deg og håper vi kan fortsette å treffe hverandre. Hva tenker du om det vi holder på med nå? Tenker du at vi er i ferd med å utvikle et varig forhold?" Hvis man ikke tør å sette ord på det, tenker jeg at det å være sammen med hans venner er et tegn på at det er seriøst for ham. Det samme hvis du treffer familien hans. Hvis han vil være med deg for å treffe dine venner og familie også. Det å stille opp på annet enn sex og moro viser også forpliktelse - å hjelpe til med husvasken, skifte dekk osv. Har du barn, vil hans tilnærming til dem være en veldig god lakmustest. Anonymous poster hash: 9ff7d...2ff
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #18 Skrevet 24. mars 2015 Jeg og min mann var 21 år gamle når vi møttes. Etter 4/5 dager flyttet han inn hos meg, og vi kjøpte oss hus etter 1,5 år. Vi ble vel kjærester første dagen vi møttes, og er enda like lykkelige sammen 9 år senere ) Anonymous poster hash: 1ed92...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå