Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 For det første så må jeg si at jeg ikke har barn. Jeg har slitt en del år med mange rare og negative tanker. Disse tankene har jeg da druknet i alkohol. Jeg ser meget negativt på meg selv, så med alkohol innabords føler jeg meg som en kanskje normal person. Da ser jeg ikke på meg som stygg, som en total katastrofe, som en taper. Men jeg vet at dette kan ikke fortsette i en evighet. Jeg har en bra jobb,og gode venner, og en nær familie. Jeg er en velfungerende alkoholiker, vært det i ti år. Nå er jeg lei! Jeg vil slutte, men jeg vet at jeg ikke kan slutte uten hjelp. Jeg må få hjelp, jeg må til avrusning, men hvordan få det til? Jeg har skjult mitt misbruk fra familie og jobb. Ønske en lang ulønnet permisjon for opphold på en avrusningsinstitusjon? Jeg vet at det finnes flere, noen private hvor man må betale, men får plass fort. Jeg har de pengene. Anonymous poster hash: 80629...a90
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Så bra at du tar tak! Du drar til legen din å får en henvisning. Så blir den vurdert og du blir kalt inn til vurdering. Basert på dine behov får du en frist, du kan sjekke på fritt sykehusvalg hvor lang ventetid det er på de forskjellige stedene der du bor. Hos oss er det sånn at de som er i jobb får sykemelding enten av legen hos oss eller av fastlegen. ring legen din i morgen! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Så trist! Det holder helt sikkert med en sykemelding fra legen. Lykke til, håper det ordner seg. Anonymous poster hash: bf39a...1fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå