Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Mannen og jeg er i midten av tredveårene, har vært i lag i 10år. Stabilt forhold. Jeg har alltid drømt om trekant, og han er med om jeg vil. Tenker at det bør være med ei jente vi ikke omgås mye, type venninne eller noen fra jobben, men hvordan gjør vi det? Dere som har prøvd trekant som har vært i forhold, hvordan kom dere i kontakt, og hvordan ble ting i etterkant? En annen ting jeg lurer på er hvordan dere gjennomførte det i praksis, hjemme hos dere? Var det kleint i starten? Hvem kledde av hvem? Hadde du sex med dama først mens mannen så på eller var mannen i "fokus" hos begge? Hadde mannen sex med den andre dama? Før eller etter deg? Følge du at mannen var mer opptatt av den andre dama? Jeg må innrømme ar jeg blir litt tent på tanken på å se mannen ha sex med ei annen dame også, men vet ikke hvordan jeg faktisk vil reagere... Jeg vil gjerne høre andres erfaringer, og hvordan dere faktisk gikk fram i praksis. Dette er noe jeg har fantaserer om i mange år men aldri turt prøve.. Anonymous poster hash: a8e70...f16
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Var mannen som var litt pådriver for det hos oss. Han satte opp profiler på gaysir og et par andre sider der han forklarte hva vi var på utkikk etter. Så møtte vi noen av jentene (en av gangen), så hvordan kjemien var. Stemte kjemien, så tok vi en middag med implisert overnatting hvis det falt seg naturlig. Avkledning og slikt gikk av seg selv i grunnen. Litt kleint, men samtidig spennende og pirrende. Samtidig var det også helt i orden hvis det ikke gikk seg til. Man må være åpen og ærlig om grenser og forventninger fra alle parter hvis det skal fungere. For oss kom vi hverandre nærmere og sexlivet vårt ble bedre i etterkant. Anonymous poster hash: 4db42...84c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Ville aldri gått i en trekant med min partner. Takk og pris for at ikke han vil heller, men vi begge har opplevd det før. Ble bare kluss mellom meg og han etterpå, derimot ble jeg bestevenn med henne.. Anonymous poster hash: 8d11b...253
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Hvorfor alltid med en ekstra jente ?? Nei.huff. ville aldri delt mannen min Anonymous poster hash: 2ea97...961
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Vi valgte jente, jeg vil ikke to gutter. Anonymous poster hash: 8d11b...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå