Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen og lesertall..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å du verden, hun (og du) må ha seriøse problemer! Har dere virkelig ikke annet å bry dere om?

Sjokkerende faktisk.

Anonymous poster hash: b5cd4...de2

Skrevet

Det som et sjokkerende er at jukset ingen ende vil ta.

Anonymous poster hash: 334c2...254

Skrevet

Det som et sjokkerende er at jukset ingen ende vil ta.Anonymous poster hash: 334c2...254

Du ser sikkert av responsen på innlegget ditt at det ikke er så mange som lar seg sjokkere. Det er faktisk ingen andre enn meg som gidder å svare :P det sier egentlig alt.

Anonymous poster hash: b5cd4...de2

Skrevet

Jeg kan godt svare: har ikke vært inne på bloggen til den fruen siden det jukset sist jul. Det er jo patologisk hva det firmaet driver med. 

Anonymous poster hash: bc7f7...dff
Skrevet

Jeg kan godt svare: har ikke vært inne på bloggen til den fruen siden det jukset sist jul. Det er jo patologisk hva det firmaet driver med.  Anonymous poster hash: bc7f7...dff

samme her. Kuttet henne helt ut etter retusjeringssaken, og kjenner det er godt, ble bare deppa av å lese bloggen hennes!

Anonymous poster hash: d417b...180

Skrevet

Det har gått nedover i antall unike klikk siden jul. Kanskje lenger siden og. Hun er stadig på 2 plass, noen ganger 3 og. Nå er det jo to lister, så man må klikke inn på navnet til bloggen så kan man se hvilken rang hun har. At ikke de som selger reklame for henne ikke har sett dette, er jo litt... merkverdig.

Anonymous poster hash: 1b12f...683

Skrevet

De jukser jo med alt, og det gjør tydeligvis "de profesjonelle" hjelperne fra Friendly ol. også... PINLIG, som alt annet rundt den frua. 

Anonymous poster hash: 149f0...60e

Skrevet

De jukser jo med alt, og det gjør tydeligvis "de profesjonelle" hjelperne fra Friendly ol. også... PINLIG, som alt annet rundt den frua.

Synes det forkastelig at de faktisk slipper unna med juksingen sin. De knebler kritiske røster, blokkerer de på FB, IG og i kommentarfeltet. De har en gjeng med noe naive faste tilhengere som nærmest tilber CBE. Gjør det noe at hun jukset da? At hun løy? At hun ikke merker riktig? At hun justerer opp lesertallene? Hun er jo så flink og pen og ditten og datten.

Og dét er det hun tjener massevis av penger på.

Anonymous poster hash: 1b12f...683

Skrevet

Jeg kan godt svare: har ikke vært inne på bloggen til den fruen siden det jukset sist jul. Det er jo patologisk hva det firmaet driver med. 

Patologisk? :fnise:

Skrevet

Som i betydningen "syklig", vil jeg tro.

Noe jeg er 100% enig i.

Skrevet

Noen har lært et nytt ord de skal prøve å bruke riktig i sin dagligtale. 🙊

Anonymous poster hash: fbd6c...105

Skrevet

Jeg kan godt svare: har ikke vært inne på bloggen til den fruen siden det jukset sist jul. Det er jo patologisk hva det firmaet driver med. Anonymous poster hash: bc7f7...dff

Noen har lært et nytt ord de skal prøve å bruke riktig i sin dagligtale. Anonymous poster hash: fbd6c...105

Anonymous poster hash: d417b...180

Skrevet

Takk for at du tar tak i dette, Victoria! Jeg liker den direkte skrivestilen din, og synes det er flott at du fikk publisert i Aftenposten og sist i Journalisten.

Vi heier deg videre! :-)

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Hvis du har noe å si så sier du det i innlegget ditt, i stedet for å linke til den patetiske bloggen din - i innlegg etter innlegg.

Endret av sug lut
Skrevet (endret)

Hvis du har noe å si så sier du det i innlegget ditt, i stedet for å linke til den patetiske bloggen din - i innlegg etter innlegg.

Det var da voldsomt - det går ikke an å si alt i ett innlegg her, for i det innlegget jeg lenker til er det veldig mange referanser og en del bilder. Du trenger ikke lese, det er da valgfrtt. Tenkte noen kunne være interessert i det. 

Du slipper, heldigvis! 

Men fortell gjerne hvorfor du tenker det jeg skriver er så patetisk. Vil jo ikke være det, så da må jeg jo sjekke om det er noe jeg burde forandre på. 

Endret av mamsi-victoria
Skrevet

Det var da voldsomt - det går ikke an å si alt i ett innlegg her, for i det innlegget jeg lenker til er det veldig mange referanser og en del bilder. Du trenger ikke lese, det er da valgfrtt. Tenkte noen kunne være interessert i det.

Du slipper, heldigvis!

Men fortell gjerne hvorfor du tenker det jeg skriver er så patetisk. Vil jo ikke være det, så da må jeg jo sjekke om det er noe jeg burde forandre på.

Herregud. Hvorfor er du så hekta på fotballfrua?

Skrevet

Luten synes det aller meste er patetisk her i verden, så det går nok greit. Har ikke lest bloggen din annet enn ett innlegg og har sett litt hva du skriver inne på en gruppe på facebook, synes du gjør en god jobb og skriver på en god måte om dette. Av det jeg har sett så er du saklig og ryddig i motsetning til mange andre som også har kastet seg på CBE-bølgen, så fortsett som du gjør :) 

Anonymous poster hash: cc45a...e94
Skrevet

Du slipper, heldigvis!

Herregud. Hvorfor er du så hekta på fotballfrua?

Grunnen til at jeg la inn lenken nå, er at det av og til kommer en og annen drittpakke fra noen som mener det jeg har gjort er så ute, og dermed tenkte jeg bare at jeg like gjerne kunne legge inn lenke nå til det som oppsummerer :-) Var ikke mer enn det - skjønner ikke helt hvorfor det blir så dårlig stemning? Lett å bli litt ekstra kantete når man er anonym, kanskje. 

Skrevet

Du slipper, heldigvis! 

Det du skriver har jeg ikke lest, fordi det er en blogg og pr def ikke lesverdig. Derimot er det patetisk å sjølpromotere så voldsomt her inne. Som sagt, er det noe du vil si så si nå endelig det, men klikk på blogg får du ikke.

Skrevet

Takk skal du ha! Du fikk meg til å huske på at jeg skulle klikke på bloggen hennes bare for å gi henne klikk :-) Forøvrig så er din blogg ikke av interesse!

Anonymous poster hash: fe7d2...9ca
Skrevet

Herregud hva skjer med å ha altfor mye tid i hverdagen sin ?

Synes de siste linjene av svaret hans var passende.

¨Hva feiler det egentlig mennesker som deg? Som er så sykelig opphengt i andre mennesker, som du attpåtil ikke kjenner!?

Trudde ikke jeg kunne sjokkeres her inne lengre, men jaggu greide du ikke det nå nettopp! :sjokkert:

Skrevet

Mamsi! Ta deg ikke nær av det! Luten er bare sånn. Et antikt møbel her inne, men sær skrivemåte. 

(Eks er utroskap helt greit så lenge det holdes skjult i Lutens øyne. Poenget med eksempelet er at dette nicket ikke ser alt slik alle andre ser ting. Nicket er ofte sur og irritert, mest sannsynlig grunnet en depresjon :D )

Anyways, supert! Og ser LK har vært på ferde igjen :D FOR EN IDIOT!

Ser også retusjeringsfrua har lukta på 4. plass på blogglisten ;)

Anonymous poster hash: b03a7...675
Skrevet

Mamsi! Ta deg ikke nær av det! Luten er bare sånn. Et antikt møbel her inne, men sær skrivemåte. 

(Eks er utroskap helt greit så lenge det holdes skjult i Lutens øyne. Poenget med eksempelet er at dette nicket ikke ser alt slik alle andre ser ting. Nicket er ofte sur og irritert, mest sannsynlig grunnet en depresjon :D )

Anyways, supert! Og ser LK har vært på ferde igjen :D FOR EN IDIOT!

Ser også retusjeringsfrua har lukta på 4. plass på blogglisten ;)

Anonymous poster hash: b03a7...675

Hva har en persons skrivemåte og gjøre med en persons egne (og berettigede) meninger å gjøre?

Er du tilbakestående? -Jeg bare spør, for om du er det så later jeg som jeg ikke leste det du akkurat skrev:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...