Gå til innhold

Våknet av orgasme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i natt av at jeg fikk orgasme samme i forige uke. Noen andre som har opplevd dette? Jeg drømte heller ikke noe spesielt.

Utrolig spesielt å våkne av pusting og pesing og lå og strammet hele kroppen. Haha :D

Anonymous poster hash: 70eb4...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Skjer stadig vekk med meg. Men da drømmer jeg som oftest at jeg har sex også.

Anonymous poster hash: 75d3d...9f1

Skrevet

Ja, det har jeg opplevd mange ganger :) Men da drømmer jeg som regel om sex. Skjer mest om jeg sovner på dagtid for en høneblund de få gangene det skjer.

Anonymous poster hash: a7761...681
Skrevet

Skjer ofte her og,men da drømmer jeg om sex.

Kommer nok av det er minst 6 mnder siden sist jeg hadde sex :P

Anonymous poster hash: 1b403...ee2
Skrevet

Har skjedd med jevne mellomrom siden jeg var tenåring, er snart 40 nå. Husker sjelden hva jeg har drømt om når jeg våkner, så aner ikke om det har med sex å gjøre.

Anonymous poster hash: 2ee51...ddc

Skrevet

Skjedde mye i tenårene, men ikke så mye nå lenger.

Anonymous poster hash: 038dc...bfe

Skrevet

Skjedde da jeg var gravid, ganske artig. Var noe hete drømmer, husker ikke detaljer, men det var ikke med han ved siden av meg i senga!

Anonymous poster hash: 768dc...3bd
Skrevet

Gjorde ofte det da jeg var gravid forrige gang

Anonymous poster hash: 6b1a8...f42
Skrevet

Skjedde da jeg var gravid, ganske artig. Var noe hete drømmer, husker ikke detaljer, men det var ikke med han ved siden av meg i senga! Anonymous poster hash: 768dc...3bd

Jeg er gravid nå. Kan det ha noe med det å gjøre ?

Skrevet

Ja, det har skjedd noen ganger ja!😉

Anonymous poster hash: e2962...322

Skrevet

Jeg er gravid og er helt sexgal til tider føles det ut som iallefall :-O

Anonymous poster hash: 636ba...a20

Anonymous poster hash: 636ba...a20
Skrevet

Skjedde da jeg var gravid, ganske artig. Var noe hete drømmer, husker ikke detaljer, men det var ikke med han ved siden av meg i senga! Anonymous poster hash: 768dc...3bd

Jeg er gravid nå. Kan det ha noe med det å gjøre ?

Ja, det tror jeg. Man har jo mer hormoner i kroppen :)

Anonymous poster hash: a7761...681

Skrevet

Jeg har gjort det noen ganger, nesten alle gangene var da jeg gikk gravd. 

Er mannen hjemme om natten, hender det enda oftere at jeg prøver meg på ham uten å egentlig være våken, og så våkner jeg etter hvert i forspillet... Sånn er han også, at han prøver seg på meg i hel/halvsøvne. Det er faktisk underlig digg selv om det blir et raskt ligg hvor vi begge er halvveis i drømmeland. 

Anonymous poster hash: c63d7...b3c
Skrevet

Jeg opplevde det for første gang her en dag!! :D Og da drømte jeg at jeg hadde rumpesex!! :P Skjønte ingenting når jeg våknet av det ;)

Anonymous poster hash: 48112...5e7

Skrevet

Jeg opplevde det for første gang her en dag!! :D Og da drømte jeg at jeg hadde rumpesex!! :P Skjønte ingenting når jeg våknet av det ;)Anonymous poster hash: 48112...5e7

Hehehe :) da hadde nok jeg stått med heva øyebryn :D hehe

Skrevet

Det er skjeldent det er om dem. Hehe :D

Skrevet

Når jeg var gravid så drømte jeg om sex med sjefen min :o

Han er ikke noe fin å har aldri tent på han,så skjønner ikke hva faen som feiler hodet mitt! :P

Anonymous poster hash: 1b403...ee2
Skrevet

Når jeg var gravid så drømte jeg om sex med sjefen min :OHan er ikke noe fin å har aldri tent på han,så skjønner ikke hva faen som feiler hodet mitt! :PAnonymous poster hash: 1b403...ee2

Haha. Jeg drømte her om dagen at han jermie clarkson fra top gear satt å vifta med snabelen. Æsj liksom. Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...