Gå til innhold

tips til enkel lunsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei brødmat at jeg heller dropper lunsjen for tia og det er ikke bra. Tips til enkle (ikke 100 ingredienser) og mettende lunsjer? Må ikke være veldig sunt men heller ikke ille mat. Som gjerne kan spises kald og lages dagen før. Middagsrester går an men vi lager som regel så "lite" at det akkurat er nok til middagen så vi har veldig sjeldent middagsrester.

Hvilket pålegg vil du anbefale på brødskiva? Her er nugatti det eneste som frister for tiden :P

Anonymous poster hash: d8d13...5c8

Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg har ingen oppskrifter, desverre, men følger denne for jeg er helt lik om dagen ;)

Brødskiver med nugatti, eller nugatti med brødskive blir det som regel :P

Skrevet

Jeg syns det er utrolig godt med salat.. Tar jo ikke så veldig mye tid når man først kommer i gang. Syns det smaker ekstra godt med rundstykker ved siden av.

Og når du først har laget rundstykker, så syns jeg ferske rundstykker med brunost smaker himmelsk som lunsj.

Horn med ost og skinke er også en slager her når jeg er lei det vanlige 😊

Skrevet

omelett med skinke i, og et par tomater til :)

Anonymous poster hash: 91d7f...2bf
Skrevet

Speltlomper (eller tacolefser) laget som wraps; smør tine kremost i bunn og legg i det du vil ha av grøntfor, og ta enten kjøttpålegg og ost sammen, eller salatkylling / bogskinke.

Salat med diverse tilbehør (kylling, egg, skinke osv).

Pitapizza med ulikt fyll.

Stek rundstykker med godt pålegg.

Kesam med bær.

Fruktsalat med youghurt til.

Anonymous poster hash: 132d4...3a6

Skrevet

- fylte horn

- eggerøre med spekeskinke, agurk, paprika og sukkererter

- suppe

- grove vafler

- matmuffins

- fylte wraps

- polarbrød med pålegg

- salater med det du måtte ønske

Anonymous poster hash: 55d57...fac
Skrevet

Jeg spiser ofte havregrøt, smoothie eller cottage cheese blandet med naturell yoghurt. Friske bær og hjemmelaget musli på toppen.

Anonymous poster hash: 766af...d0e

Skrevet

Jeg har fått dilla på 1/3 boks Cottage cheese med oppkuttet 1 stk selleri, en halv paprika, en kvart avocado og en tomat med masse aromat på.

Skrevet

Supper

Anonymous poster hash: 9a972...b96

Skrevet

Salmalaks marinert med sitron og soyasaus, serveres med avocado og rødløk. Sunt, lettvint og nyyydelig.

Anonymous poster hash: a85c3...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...