Gå til innhold

Jeg blir syk av alle disse bekymringene:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De spiser meg opp innvendig:( Akkurat nå venter jeg på svar på en prøve som viser om jeg er alvorlig syk. I tillegg er jobbsituasjonen min fremover veldig usikker. Kjenner kroppen min reagerer veldig. Føler meg bare så kvalm og dårlig, og jeg er så sliten:( Ikke Er det noe forståelse fra mannen som bagatelliserer og såvidt følger med hvis jeg snakker til han, og det gjør det hele ekstra tungt. Skulle ønske jeg bare kunne legge meg ned å sove til det hele var over.

Anonymous poster hash: 5b6f4...fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare gi deg en klem <3

Er i en lignende situasjon selv.

Anonymous poster hash: 424ab...7e3
Skrevet

Klem tilbake til deg<3

Skrevet

Klem tilbake til deg<3

Takk :)

Eneste man kan gjøre er å holde ut.

Jeg har ingen mann, men anbefaler deg å få mannen din i tale. Jeg vet at sykehusene ofte tilbyr samtaler hos psykiatrisk sykepleier for familier som har problemer med kommunikasjon når en er rammet av alvorlig sykdom.

Hvis dette kan være aktuelt for deg/dere, så spør på sykehuset. Kommunene har som regel også en slik tjeneste.

Det kan være godt for deg også å ha noen å snakke med.

Noen pårørende distanserer seg fordi de ikke greier/tør å gå inn i det følelsesmessige rundt alvorlig sykdom, og da trenger man noen som kan få dem til å åpne seg, og som regel er en tredjeperson og fagperson bedre til det enn den som er syk.

Krysser fingrene for at det går bra med oss begge :)

Anonymous poster hash: 424ab...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...