Gå til innhold

Miste mensen av Cerazette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å miste mensen mens du går på Cerazette 28tabl?

Har aldri brukt disse før men må bruke dem nå når jeg ammer.

Har ikke hatt mensen på 3 måneder nå siden jeg begynte på dem.

Så erd et vanlig eller burde jeg ta en graviditetstest asap?



Anonymous poster hash: c8610...fda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man mister gjerne mensen OG sexlyst av cerazette. Men de første månedene var preget av småblødninger for min del. Du har kanskje ikke fått tilbake mensen etter fødsel?



Anonymous poster hash: 869ba...b98
Skrevet

Jeg har mistet både mensen, null sexlyst og fått masse kviser... spørs om jeg ikke finner en annen pille etter ammingen er over..



Anonymous poster hash: 0d60c...4c6
Skrevet

Jeg hadde mensen 1 gang etter fødsel, fikk den 2 mnd etter fødsel.

Så det er også vanlig å miste sexlysten ser jeg, litt godt å vite egentlig for jeg har gått rundt og lurt på om jeg har vært helt rar.

Bare tanken på sex gjør meg nesten litt dårlig...



Anonymous poster hash: c8610...fda
Skrevet

Jeg brukte de i litt over ett år.

 

Ingen mens, hurra. :)

 

Ingen sexlyst, buuuhuu. :(

 

Måtte til slutt bare innse at det er lite poeng i å være beskyttet mot graviditet når man aldri har lyst til å faktisk å sex. Har brukt kondom i steden det siste året, og det har gått bra.

 

Anonymous poster hash: 28b48...4a7

Skrevet

Går symptomene ofte over etterhvert? Jeg ser jo ikke ut med alle kvisene :P



Anonymous poster hash: 0d60c...4c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...