Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Har to unger på snart 1 år og 6 år. Yngste er sutrete og har vært det siden hun ble født. Treg motorisk, åler seg kun. Derfor mye hyling hjemme. Jeg jobber 3 dager i uka frem til den minste starter i bhg til høsten. Min samboer fullt. Den eldste er konstant oppmerkdomhetssyk og krever mye! Det er konstant "mamma se på meg". dessverre kan hun ikke alltid få det der og da pga søstera som griner og hyler. Henting i bhg til største er er helvete! Den minste hyler i vogna eller om jeg har henne i gangen med meg mens jeg henter og den største er treg og kle på. Skal bare ditt og datt.. Jeg begynte nesten og grine i bhg idag, er så jævla lei! Ungene mine har alt de trenger og jeg er kjempeglad i dem. Men jeg hater og være hjemme, har det faktisk bedre på jobb!!! Det er ingenting som feiler mini btw.. Anonymous poster hash: c287a...ccb
anonymemammaen Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Dette er et typisk svar å få på slike innlegg, men husk, det blir bedre!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Ja, en dag. Men akkurat nå virker en vakker dag som en evighet til!! Hadde mer energi, ork og livsglede som høygravid. Anonymous poster hash: c287a...ccb
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Det er ikke uten grunn at det kun er menn på min jobb om har 100 %stilling, alle damene jobber redusert.. Fordi de ikke klarer større stilling i tillegg til belastningen med hus og unger. Mennenes "fristed" er jobben, de er opplagt og uthvilt også gruer de seg litt til å gå hjem etter endt vakt fordi det er så mye styr! Så de jobber gjerne overtid og ekstravakter også. Jeg har ikke noe råd til deg! Send ungene i barnehagen og jobb mer! Be gubben din jobbe redusert for en periode og skyv mer ansvar over på han! Anonymous poster hash: 1b7c0...61a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Jobber som vikar. Fått plass i bhg i august til minste. Barnet er da 16 mnd. Jobber som vikar så derfor kunne vi gjøre det slikt og tenkte det var greit og utsette bhg start en liten stund. Tok vann over hodet der ja Anonymous poster hash: c287a...ccb
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Det er lov å være lei, det er lov å være sliten. Det er en periode som går over. Er du for sliten, så få mannen til å stille opp slik at du får gjort annet som kan være positivt for deg. Men ærlig talt, HI - å si at du hater livet ditt.... og at det tydeligvis er noe du stadig gjør også? Da må du begynne å ta tak i det som egentlig plager deg! Du har to friske barn, du har mann, dere har så dere greier dere, du er frisk, mannen er frisk. Vil tro dere har grei økonomi siden dere er to. I mine øyne har du alt og ingen grunn til å HATE livet ditt. Hater du livet ditt så må du gjøre noe med det som er årsaken til det, for jeg kjøper ikke det at det bare er fordi du ikke jobber. Anonymous poster hash: 920b1...b94
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Du må bare lære ungene å slutte å sutre. Foreldre flest duller for mye. Jeg selv også ! Anonymous poster hash: 8306c...5c3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Og hvordan lærer man en et åring det?! Sutrete i hele dag. Jeg skal ut det sekundet samboeren kommer hjem idag Anonymous poster hash: c287a...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå