Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Det ble desverre ikke noe denne gangen. helt jævlig.. 14+3, og så skjedde det uventet, når man endelig har senket skuldrene og latt seg selv få lov til å begynne å planlegge fremover. Man tenker jo at det er så "sikkert" når man har klart å kome forbi de 12 ukene.. men sånn er det ikke.. Anonymous poster hash: 665d0...2e8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Så trist men du var uheldig. Anonymous poster hash: 4ae04...91a
Solfaktor Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Så forferdelig!! Var du på UL i uke 12? Begynte du plutselig å blø nå? Klem til deg 😢😢❤️❤️
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 jeg var på privat ul i uke 12, alt var da bra.. våknet plutselig på natten av at fostervannet lakk. så kom det gradvis mer og mer blod.. innen jeg kom meg på sykehuset var fosteret på vei ut.. Vet jeg var uheldig.. men det er så fryktelig urettferdig alikevell.. vi fikk se det lille.. det gjorde litt godt i det store og hele Anonymous poster hash: 665d0...2e8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Så trist. Klem til deg! Anonymous poster hash: 3296d...468
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Huff så traumatisk. Vet ikke om jeg hadde orket se den lille. Klem til deg. Anonymous poster hash: d8f5e...107
Solfaktor Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Så forferdelig! Det er virkelig grusomt når man endelig har slapper av når alt var bra i uke 12. Blir det tatt undersøkelse av fosteret siden du mistet så sent? Stor klem til deg! Vil forresten anbefale tråden på "bli gravid"-forumet, støttetråd for oss som har mistet. "Eggløsning/prøving etter MA"
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Ja, det ble tatt noen prøver, så håper de finner ut hva det kunne være. Vil jo ikke at dette skal skje en gang til.. Tusen takk for rådet. Det skal jeg prøve ut:) Anonymous poster hash: 665d0...2e8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 Å nei..så leit!! Det er utrolig vondt og sårt å miste en liten spire og særlig etter 12.uke som man som regel ser på som en trygg linje å passere...💔 Håper du har en omsorgsfull partner og kanskje familie/venner du kan dele tårer, tanker og følelser med i tiden som kommer. Håper også at du føler deg ivaretatt av helsevesen og at du/dere kan få oppfølging og støtte til et eventuelt nytt svangerskap. Ønsker deg alt godt og sender en støtteklem. Du er ikke alene om å ha opplevd dette...❤️ Anonymous poster hash: 1cf9f...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå