Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Jeg sliter med kronisk kjeve og nakkesmerter. I tillegg mye migrene og utmattelse. Har gått sykemeldt i snart 1 år. Noen som vet om dette er "nok" til å søke aap? Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Takk for svar! Anonymous poster hash: 47ce7...909
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Det er ikke diagnosene dine som avgjør om du får aap, det er arbeidsevne og mulighetene for å komme tilbake i jobb etterhvert. For å få aap må du være under utredning eller behandling med tanke på å komme deg i jobb igjen, er du ute av stand til å jobbe nå, men er i aktiv behandling for problemene dine så du forhåpentligvis kommer deg i jobb igjen etterhvert har du krav på aap. Siden du er sykemeldt regner jeg jo med du får behandling for problemene dine? Da jeg fikk aap gikk jeg til fysioterapeut en gang i uken, drev med opptrening selv og prøvde ut nye medisiner. Du er vel i en tilsvarende behandlingssituasjon vil jeg tro? Anonymous poster hash: 77db9...b06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå