Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med kronisk kjeve og nakkesmerter. I tillegg mye migrene og utmattelse. Har gått sykemeldt i snart 1 år. Noen som vet om dette er "nok" til å søke aap? Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Takk for svar!

 

Anonymous poster hash: 47ce7...909

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke diagnosene dine som avgjør om du får aap, det er arbeidsevne og mulighetene for å komme tilbake i jobb etterhvert.

 

For å få aap må du være under utredning eller behandling med tanke på å komme deg i jobb igjen, er du ute av stand til å jobbe nå, men er i aktiv behandling for problemene dine så du forhåpentligvis kommer deg i jobb igjen etterhvert har du krav på aap.

 

Siden du er sykemeldt regner jeg jo med du får behandling for problemene dine?

 

Da jeg fikk aap gikk jeg til fysioterapeut en gang i uken, drev med opptrening selv og prøvde ut nye medisiner. Du er vel i en tilsvarende behandlingssituasjon vil jeg tro?



Anonymous poster hash: 77db9...b06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...