Gå til innhold

Hadde du jobbet overtid hver dag i 2 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvis du fikk 50 000kr utbetalt for det? Dvs å jobbe fra 07-20. Tungt fysisk arbeid,

Anonymous poster hash: 9aaa9...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, uten å måtte tenke meg om en gang!

Så lenge helsa tåler det, selvfølgelig.

Skrevet

Selvfølgelig.

Mannen jobber i industrien og har sånne arbeidsuker flere ganger i året når det er mye å gjøre, men har aldri fått så mye penger for det.

Anonymous poster hash: 86a3c...1d3

Skrevet

Ha ha det gjør jeg allerede! Og ikke får jeg ekstra betalt for det heller!

Anonymous poster hash: 17b02...d9d

Skrevet

Selvsagt. Det er vel ikke noe å lure på?

Anonymous poster hash: 39a9e...e9d

Anonymous poster hash: 39a9e...e9d
Skrevet

Jepp. 50 000 rett i hånda hadde gjort stor forskjell for oss akkurat nå.

Anonymous poster hash: 42c1f...30a

Skrevet

Selvfølgelig.

Mannen jobber i industrien og har sånne arbeidsuker flere ganger i året når det er mye å gjøre, men har aldri fått så mye penger for det.Anonymous poster hash: 86a3c...1d3

Hvor jobber han? Dette er snakk om renhold.

Skrevet

Selvfølgelig.

Mannen jobber i industrien og har sånne arbeidsuker flere ganger i året når det er mye å gjøre, men har aldri fått så mye penger for det.Anonymous poster hash: 86a3c...1d3

Hvor jobber han? Dette er snakk om renhold.

Fabrikk. Produksjon.

Anonymous poster hash: 86a3c...1d3

Skrevet

Er det 130 timer du skal jobbe på de 2 ukene? 13 timer/dag i 2 uker á 5 arbeidsdager? Og du får en lønn totalt på 50 000 kr? Timelønnen er 385 kr, du må vel vurdere om det er verdt det selv :) Husk du må skatte også, så regn ut hvor stor utbetaling du egentlig får.

Skrevet

Er det 130 timer du skal jobbe på de 2 ukene? 13 timer/dag i 2 uker á 5 arbeidsdager? Og du får en lønn totalt på 50 000 kr? Timelønnen er 385 kr, du må vel vurdere om det er verdt det selv :) Husk du må skatte også, så regn ut hvor stor utbetaling du egentlig får.

Man får utbetalt etter skatt, tenker på lønnen man får inn på konto

Skrevet

Det hadde jeg glatt gjort. Har mange ganger jobbet overtid lang tid i strekk, uten å få noe ekstra tillegg for det i perioder med mye sykdom på jobb. 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

høres ut som en helt vanlig uke for mannen min, og han har på langtnær så mye i lønn!

Skrevet

Man får utbetalt etter skatt, tenker på lønnen man får inn på konto

Ja, nå ser jeg jo du skrev utbetalt :) Det er mye penger, så hadde seriøst vurdert det som et 'prosjekt'. Måtte veid det opp mot evt kostnader da, reisekost/barnevakt osv.

Men det blir bare tid til jobb i den perioden, så hadde nok vært lei etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...