Gå til innhold

Noen som har sony xperia z3 compact eller samsung galaxy a3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fornøyd er dere? Fornøyd med lyd og kamera?

Jeg kjøpte samsung galaxy a3. Og får klager på at folk hører meg dårlig iblant. Og kameraet er skikkelig dårlig. Til og med eldre telefoner med lavere pixel tar bedre bilder. Så da lurer jeg litt på om det er en feil på min telefon eller om dette er en billigtelefon hvor jeg ikke kan forvente mer.

Lurer litt på å bytte den til en sony xperia z3 kompakt, og lure derfor på hvor fornøyd dere er med denne telefonen også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer har xperia z3 og den er fantastisk på alle måter. Ekstremt godt kamera, lyd, brukervennlig, tåler en del og er bl.a vanntett, den er rask og går aldri i "lås". Jeg sikler på den selv og kommer til å kjøpe den om ikke lenge :) 

Anonymous poster hash: 29029...b40
Skrevet

Jeg har xperia, elsker størrelsen på kompaktutgaven, jeg vil ikke ha så stor telefon (nettbrett har jeg hjemme)

Veldig fornøyd med kamera, tar supre bilder.

Er i det hele tatt veldig fornøyd med telefonen.

Anonymous poster hash: a2301...68a

Skrevet

Jeg er også superfornøyd med min z3compact!! Tar nydelige bilder og er veldig grei og vanntett mtp regn og svette.. Dere andre, det er noe jeg ikke får til!! Å legge ut bilder her fra tlf? Hvordan gjør dere det? Når jeg trykker på velg fil kommer jeg rett til kamera og ikke til album? Det er det eneste som irriterer meg med telefonen, så tips mottas med inderlig takk!

Skrevet

Jeg hiver meg på skryten her. Jeg elsker min Sony. Den er liten, lett, har ekstremt godt kamera og i tillegg er den vanntett og har "lang" batteritid (2-3 døgn alt ettersom bruk).

Anonymous poster hash: 3fc67...6ee
Skrevet

Høres ut som min a3 må byttes i en z3 :) Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...