Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Har en gutt på straks 4 mnd.Ammer ikke ammer ikke noe mere,pga lite fett melken.Jeg går/jogger ca 5 ganger i uken,i ca 1,5 km.Er nøye med maten og drikke.Vekten går ikke ned,har faktisk lagt på meg etter svangerskapet og ikke gått ned et gram.Nå begynner jeg og bli frustrert...får jo ikke på meg buksene...blir faktisk litt deprimert.Tenkte at mensen kom i går men blør så si ingenting,har enda ikke fått tilbake den.  Råd og tips?  Anonymous poster hash: 8cf22...caf
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Du må gi det litt mer tid.  Kroppen din er fremdeles styrt av hormonene etter svangerskapet, hos noen fører det til nedsatt forbrenning fordi hormonene påvirker bl.a stoffskiftet.  Du kan jo gå til legen å be om noen blodprøver for å se at ting er ok, men jeg ville nå ihvertfall ventet til det var gått 6 mnd etter fødsel.  Loggfør alt du spiser en ukes tid, og se hvor mange kalorier du faktisk spiser. Husk å loggføre drikke, pastiller o.l. også. Ofte er det mye mer kalorier i de tingene vi ikke tenker over at vi putter i oss mellom måltidene enn vi tror, det du smaker av barnas mat, det du smaker mens du lager middag, restene du spiser etter ungene osv.  Ville også lagt inn litt mer mosjon, 1,5 km er jo ingenting, du kan da ikke bruke mange minuttene på å jogge det? Føy på noen styrkeøvelser på gulvet hjemme så får du strammet opp musklene litt. Styrkeprogrammet til Yngvar er veldig ok  http://www.nrk.no/livsstil/to-buksestorrelser-ned-pa-fire-uker-1.7426599  http://www.nrk.no/livsstil/ga-to-buksestorrelser-ned-1.7923392 Anonymous poster hash: 68097...b3b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Jogger/går 1,5 km!? Hi hi, rekker du å bli svett?  Anonymous poster hash: 10870...831
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Loggfør hva du spiser. 1,5 km hver dag er så godt som ingenting, så det gir deg ikke noe ekstra å gå på mht kcalorier. Husk at det tar tid også, å gå ned ca en halv kg i uken er anbefalt
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 uff må le litt går/jogger i 1,5 time skal det stå og ikke 1,5 km.Bruker og ha med meg gutten oppi ei tung simokombivogn så det blir litt pesing i oppoverbakker.Har vært til legen og sjekket stoffskifte,men hadde ikke det.Har også vært med i vektklubben og spist kun det som står det....ca 1308 kacl...men nå er det nok.  Anonymous poster hash: 8cf22...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå