Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Min mann har en ganske sterk odør, og lukter gjerne svette dagen etter han har dusja. Det er så ille at når jeg ligger inntil han så stinker det, samt at det smitter av på meg. Jeg har prøvd å hinte fram et par ganger at kansje han skulle tatt en dusj, men da blir han grinete og sier jeg lukter ikke akkurat roser selv. Ettersom jeg er veldig nøye på min personlige hygiene, vet jeg at han sier dette bare for å ta igjen. En annen ting er at han går hele dagen uten å spise, men en halvtime før middag så varmer han seg middagsrester fra dagen før, åpner en pose potetgull osv. Jeg ble irritert på han igår fordi han heiv ihop et tacomåltid 25 min før vi skulle til min far og spise søndagsmiddag. Da jeg sa ifra ble han drittsur og sa jeg kunne bare klappe igjen, for han skulle neimen ikke ha fortalt hva han skulle gjøre og ikke. Kjenner jeg blir oppgitt, for han gjør akkurat som han vil når han vil, og prøver jeg å si noe så får jeg høre at jeg er like ille/ værre/ gjør akkurat det samme osv. Har han et problem med å ta til seg kritikk, eller bør jeg bare la sånne ting gå? Det er flere ting enn bare dette, men jeg orker ikke skrive mer... Anonymous poster hash: fca4d...127
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Har dere barn? Anonymous poster hash: fd3f3...8e2
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Har dere barn? Mannen din virker barnslig og umoden. Alle har uvaner, alle gjør av og til noe andre kan la seg irritere av. Hvis han blir sur hver gang du sier ifra om noe så har du et problem. Spesielt siden tingene du gir beskjed om er helt opplagte for de fleste voksne, det burde ikke være nødvendig å gi en voksen mann beskjed om å dusje, ikke spise mellom måltider osv. Anonymous poster hash: c20e8...367
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Vi har ingen barn nei, jeg har to fra et tidligere forhold. Føler til tider jeg har tre... Ja han har den innstillingen at "jeg kan gjøre hva jeg vil, fordi jeg kan". Han klager at jeg maser, men jeg mener jo det er en uvane å spise rett før man skal spise middag, og jeg synes strengt tatt det er ekkelt at han stinker svette halvparten av tida. Men sier jeg noe, da maser jeg. Og begynner vi å krangle, ja da er det min feil fordi jeg begynte med den masinga mi. What to do HI Anonymous poster hash: fca4d...127
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Hvorfor er du sammen med han? Anonymous poster hash: 98bc8...97d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Vi har ingen barn nei, jeg har to fra et tidligere forhold. Føler til tider jeg har tre... Ja han har den innstillingen at "jeg kan gjøre hva jeg vil, fordi jeg kan". Han klager at jeg maser, men jeg mener jo det er en uvane å spise rett før man skal spise middag, og jeg synes strengt tatt det er ekkelt at han stinker svette halvparten av tida. Men sier jeg noe, da maser jeg. Og begynner vi å krangle, ja da er det min feil fordi jeg begynte med den masinga mi. What to do HI Anonymous poster hash: fca4d...127 Ta på ham bleie og send ham i bhg. Han har visst gått glipp av noen viktige kjøreregler som de kan lære ham. Anonymous poster hash: f7384...b1a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Hva i alle dager skal du med den mannen der? Livet er for kort... Anonymous poster hash: 143a1...23f
Økonomor Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Hvor finner man disse mennene... ikke at jeg er på jakt etter en sånn, men det er fascinerende. Høres ut som han strøk i første klasse aldri kom videre.
pifi med tre nurk Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 I og med at dere ikke har felles barn, men du allerede har to så tenker jeg " hadet bra til han!" og så kan du gå videre og finne et skikkelig mannfolk, som kan være et positivt mannlig forbilde for dine barn..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Hvorfor er du sammen med han? Anonymous poster hash: 98bc8...97d Jeg begynner å lure på det samme selv. Han har forandret seg veldig på de tre årene siden vi møttes og flyttet sammen. Fra å være en herlig mann med godt humør og lynne, er han nå blitt en negativ kar med kort lunte som ikke tåler kritikk. Og han har så ufattelig mange meninger om ting, som selvsagt aller er korrekte siden de er hans. Han må alltid ha rett. Det kan være den minste lille ting, som for eksempel det å spise rett før middag. I min verden er det uhøflig, i hans verden gjør han akkurat som han vil fordi han er et voksent menneske som bestemmer selv. Han har ingen normer og regler virker det som. Og han klager på alt, blir sur for ingenting og kritiserer meg og ungene støtt og stadig. Men gud forby at jeg sier noe til han... Jeg vet ikke lengre om dette forholdet er noe å satse på, er bare så lei av en fyr som skal kverulere om ALT. Absolutt alt! HI Anonymous poster hash: fca4d...127
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Om han er negativ til ungene og behandler dem på den måten, og bare gir dem kritikk, så skylder du barna å dra fra dem.. Vil du at de skal vokse opp slik?! Du syns det er utholdelig, men hva tror du barna syns da?! Hadde aldri orket å være sammen med en slik negativ person.. Alle har dårlige uvaner, men han der er jo bare slem og dum.. Anonymous poster hash: 225c7...225
ærlig talt Skrevet 23. mars 2015 #12 Skrevet 23. mars 2015 For en usmakelig og umoden mann! Det høres ut som om DU tviler på deg selv og dine meninger/oppfatninger. Ikke gjør det! Kvitt deg med denne voksne guttungen!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #13 Skrevet 23. mars 2015 Hvorfor er du med han? Han er jo ikke en gang far til dine barn. Slike drittsekker gidder man ikke bo med. Anonymous poster hash: e915c...32c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #14 Skrevet 23. mars 2015 Stakkars barna dine. Kom deg vekk. Om ikke for din egen skyld, så for barna dine. Anonymous poster hash: fd3f3...8e2
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #15 Skrevet 23. mars 2015 Jeg føler vel at jeg håper dette er noe jeg kan få han til å jobbe med. Han var jo ikke slik før. Enten er det noe som ligger bak og plager han, eller så er dette den han egentlig er. Jeg har ikke lyst å gi han opp helt enda, men for at jeg skal klare bo med han så er han nødt å endre seg. Jeg vil ikke leve livet mitt med en som dette. Jeg kommer til å foreslå at vi går i terapi sammen, så kansje en spykolog kan få lov til å jobbe litt med hva det enn er han sliter med. Jeg har aldri møtt noen som er så sta, egenrådig og som har så høye meninger om seg selv som denne karen har. Han er ikke slem med barna, og kritiserer dem ikke så de hører det. Men han gjør det til meg, og jeg kjenner jeg går litt i forsvarsposisjon. HI Anonymous poster hash: fca4d...127
ærlig talt Skrevet 23. mars 2015 #16 Skrevet 23. mars 2015 Jeg føler vel at jeg håper dette er noe jeg kan få han til å jobbe med. Han var jo ikke slik før. Enten er det noe som ligger bak og plager han, eller så er dette den han egentlig er. Jeg har ikke lyst å gi han opp helt enda, men for at jeg skal klare bo med han så er han nødt å endre seg. Jeg vil ikke leve livet mitt med en som dette. Jeg kommer til å foreslå at vi går i terapi sammen, så kansje en spykolog kan få lov til å jobbe litt med hva det enn er han sliter med. Jeg har aldri møtt noen som er så sta, egenrådig og som har så høye meninger om seg selv som denne karen har. Han er ikke slem med barna, og kritiserer dem ikke så de hører det. Men han gjør det til meg, og jeg kjenner jeg går litt i forsvarsposisjon. HI Anonymous poster hash: fca4d...127 Han klarer ikke lenger skjule hvem han er. Jeg skjønner ikke at du gidder å prøve å redde forholdet! Er du klar over hvor mange herlige menn som finnes der ute?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #17 Skrevet 23. mars 2015 Jeg føler vel at jeg håper dette er noe jeg kan få han til å jobbe med. Han var jo ikke slik før. Enten er det noe som ligger bak og plager han, eller så er dette den han egentlig er. Jeg har ikke lyst å gi han opp helt enda, men for at jeg skal klare bo med han så er han nødt å endre seg. Jeg vil ikke leve livet mitt med en som dette. Jeg kommer til å foreslå at vi går i terapi sammen, så kansje en spykolog kan få lov til å jobbe litt med hva det enn er han sliter med. Jeg har aldri møtt noen som er så sta, egenrådig og som har så høye meninger om seg selv som denne karen har. Han er ikke slem med barna, og kritiserer dem ikke så de hører det. Men han gjør det til meg, og jeg kjenner jeg går litt i forsvarsposisjon. HI Anonymous poster hash: fca4d...127 Han klarer ikke lenger skjule hvem han er. Jeg skjønner ikke at du gidder å prøve å redde forholdet! Er du klar over hvor mange herlige menn som finnes der ute? Hehe joda, det gjør det Jeg føler bare det er så synd å skulle kaste inn håndkleet, jeg vil jo så gjerne at dette skal fungere. Jeg er bare så innmari oppgitt over han akkurat nå. Tenker foreslå psykolog til han, men om han nekter det tror jeg ikke det er så mye mer å hente i dette forholdet dessverre... HI Anonymous poster hash: fca4d...127
Sint naken biltyv Skrevet 23. mars 2015 #18 Skrevet 23. mars 2015 Vi har ingen barn nei, jeg har to fra et tidligere forhold. Føler til tider jeg har tre... Ja han har den innstillingen at "jeg kan gjøre hva jeg vil, fordi jeg kan". Han klager at jeg maser, men jeg mener jo det er en uvane å spise rett før man skal spise middag, og jeg synes strengt tatt det er ekkelt at han stinker svette halvparten av tida. Men sier jeg noe, da maser jeg. Og begynner vi å krangle, ja da er det min feil fordi jeg begynte med den masinga mi. What to do HI Anonymous poster hash: fca4d...127 Ta på ham bleie og send ham i bhg. Han har visst gått glipp av noen viktige kjøreregler som de kan lære ham. Anonymous poster hash: f7384...b1a Enig😁
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #19 Skrevet 23. mars 2015 Jeg føler vel at jeg håper dette er noe jeg kan få han til å jobbe med. Han var jo ikke slik før. Enten er det noe som ligger bak og plager han, eller så er dette den han egentlig er. Jeg har ikke lyst å gi han opp helt enda, men for at jeg skal klare bo med han så er han nødt å endre seg. Jeg vil ikke leve livet mitt med en som dette. Jeg kommer til å foreslå at vi går i terapi sammen, så kansje en spykolog kan få lov til å jobbe litt med hva det enn er han sliter med. Jeg har aldri møtt noen som er så sta, egenrådig og som har så høye meninger om seg selv som denne karen har. Han er ikke slem med barna, og kritiserer dem ikke så de hører det. Men han gjør det til meg, og jeg kjenner jeg går litt i forsvarsposisjon. HI Anonymous poster hash: fca4d...127 Dette er nok dessverre hans sanne jeg.... Skjønner ikke hvorfor du gidder. Kanskje det blir bedre en periode, men jeg kan nesten garantere at det i så fall skjer igjen. Du kaster bort mange år av livet ditt.... Anonymous poster hash: fd3f3...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå