Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Siden det ikke finnes noe Mango butikk i mils omkrets, så vurderer jeg og kjøpe på nette.t har kjøpt en del fra Mango og Zara tidligere, men har nå gått opp i vekt,- og innser at de "vanlige" størrelsene ikke er store nok... Er det noen av dere damer som har prøvd klær fra denne kolleksjonen? Er det slik at en str 40 er "romsligere" i denne enn 40 i vanlig? Jeg ligger på 40-42 i vanlige størrelser, men er høy og vektøkninga har mer gjort at fasongen blir feil, mer enn at det for lite...Huff, høres snålt ut, men det var tanken jeg satt igjen med da jeg gikk gjennom klesskapet mitt i helga... Og kastet vel nærmere 80%.... Tenker at 40-42 curvy vil passe, selv om 40-42 i "vanlig" ikke gjør det,- nettopp pga fasongen/modellen på klærne.... Kjenner litt til HM BiB og ZIzzi, men liker ikke fasongen på disse, føler de er laget for veldig "brede" kvinner.... Mango sin kolleksjon virker på bildene og modellbruken i alle fall til og være mer "kvinneform"-vennlig, enn at den skal passe "tykke damer".. men altså, modeller er modeller... Så igjen. Er det noen av dere som kjenner til denne kolleksjonen? Ser også at prisene jevnt over er bitteltit høyere enn de vanlige klærne.. Er det kun pga økt stoffbruk, eller er kvaliteten litt bedre? En del av plaggene i den vanlige er jo ganske "tynn", men igjen, på bildene kan det se ut til at kolleksjonen "curvy" jevnt over er litt mer "Kompakt" i stoffbruk... Anonymous poster hash: 11b06...465
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Jeg kjøpte en kjole i str S curvy. Den er altfor stor. Til sammenligning er M i vanlig Mango litt trang over brystet,men ellers greit. Så det ene plagget jeg har prøvd var svært. Anonymous poster hash: fd624...337
amandine Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Er dette en helt ny kolleksjon? Jeg er så kjempeglad i mango, men har lagt på meg...så str 44 er litt trangt...sukk. Kanskje jeg må en tur på senteret!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Er dette en helt ny kolleksjon? Jeg er så kjempeglad i mango, men har lagt på meg...så str 44 er litt trangt...sukk. Kanskje jeg må en tur på senteret!! Jeg kjøpte for et halvt år siden på nett, da hadde de ikke hvert fall ikke noe i norske butikker. Kun nettbutikken. Anonymous poster hash: fd624...337
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Det sto jo en ganske grei størrelsestabell på nettsiden, så da er det bare frem med målebåndet da Visste ikke om dette merket jeg, så takk for tipset. Anonymous poster hash: 6e354...7cf
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Er egentlig litt glad i klær fra mango, men de curve klærne, så da ut til og ikke ha form i det hele tatt, bare rett opp og ned. Da ser man jo ennå tykkere ut. Jeg bruker str. 40-44. Men har slank midje og store pupper, vil gjerne framheve det. Anonymous poster hash: 6e3e1...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå