Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Hva ville du gjort? Her er det snakk om fysisk angrep, som er smertefullt... Anonymous poster hash: de443...87d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Hva ville du gjort? Her er det snakk om fysisk angrep, som er smertefullt... Anonymous poster hash: de443...87d Er ikke snakk om barn eller samboer. Hi Anonymous poster hash: de443...87d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Et familiemedlem fløy på mannen min en gang. Det var krangel og diskusjon i forkant, men den andre personen ble voldelig. Mannen trakk seg vekk og vi forlot stedet. Har ikke snakket med dem siden, slikt kan man ikke tålerere. Anonymous poster hash: b6778...5c9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Hadde jeg ikke tolerert. Jeg er oppvokst med vol og psykisk terror. Og nå er jeg voksen, og ingen får lov til å gjøre det mot meg. Gjør de det, så er ikke de en del av mitt liv lenger. Hadde det vært brutal vold, hadde det blitt anmeldt og. Anonymous poster hash: 3c010...57a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Da ville jeg sluttet å besøke vedkommende og også sagt at han/hun ikke var velkommen hos oss. Anonymous poster hash: 3ad22...91e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Vet ikke hva jeg hadde gjort, men det skjedde med min mann. Et familiemedlem slo han i ansiktet etter en diskusjon og det ble slått hardt så min mann slo tilbake og slang personen i veggen. Ble kalt inn til konfliktrådet etter at min mann ble anmeldt. De ville gi han bot, men etter han forklate sin versjon ble saken henlagt og han fikk ingen bot. Anonymous poster hash: 51c27...cb8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 De har forresten god kontakt idag og er gode venner igjen etter noen år. Anonymous poster hash: 51c27...cb8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Vet ikke hva jeg hadde gjort, men det skjedde med min mann. Et familiemedlem slo han i ansiktet etter en diskusjon og det ble slått hardt så min mann slo tilbake og slang personen i veggen. Ble kalt inn til konfliktrådet etter at min mann ble anmeldt. De ville gi han bot, men etter han forklate sin versjon ble saken henlagt og han fikk ingen bot. Anonymous poster hash: 51c27...cb8 Her var det ikke noe diskusjon først, men utenom var historiene litt like. Hi Anonymous poster hash: de443...87d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 Vet ikke hva jeg hadde gjort, men det skjedde med min mann. Et familiemedlem slo han i ansiktet etter en diskusjon og det ble slått hardt så min mann slo tilbake og slang personen i veggen. Ble kalt inn til konfliktrådet etter at min mann ble anmeldt. De ville gi han bot, men etter han forklate sin versjon ble saken henlagt og han fikk ingen bot. Anonymous poster hash: 51c27...cb8 Her var det ikke noe diskusjon først, men utenom var historiene litt like. Hi Anonymous poster hash: de443...87d Var ikke en lang diskusjon bak. Det var snakk om en 5-minutters diskusjon hvor mannen sluttet å svare og skulle til å gå når personen slo han. Anonymous poster hash: 51c27...cb8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Det kommer an på hva slags vold, hvem som gjorde det og foranledningen. Det er for eksempel stor forskjell på at min niese på 5 sparker meg på leggen fordi jeg har gitt henne kjeft for noe mine barn faktisk har gjort og at min mor banker meg helseløs med et balltre fordi jeg har glemt å ta ned flagget en kveld. (Selvfølgelig satt helt på spissen) Noen ting kunne jeg greit tilgi og tollerere, andre ting ville jeg anmeldt og gjort at jeg hadde brudt all forbundelse. Anonymous poster hash: f0a2d...50f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Jeg tok igjen. Festet et bete med beltespenna stikkende ut på en pinne og slå vedkommende gjentatte ganger i armen til han blødde og ble redd. Det er min reaksjon på å bli måkt inn mot veggen og truet med å bli banket livet ut av. Anonymous poster hash: 79923...33a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #12 Skrevet 23. mars 2015 Kommer an på situasjonen, men anmeldelse, selvforsvar og deretter stenge denne personen ute av livet mitt er nok det jeg hadde gjort. Anonymous poster hash: c26d4...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå