Gå til innhold

Hva er det lengste antall dager du har hatt mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva var grunnen til den lange blødningen (Hvis du vet)?

Sitter her og blør på min 12 dag..

Anonymous poster hash: 4b99f...f2f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter tredje ungen min forandret menstruasjonen min seg. Fra å blødning 3-4 dager til 12-14 dager. Nå etter fjerde barnet kom, er jeg heldigvis tilbake til 3-4 dager. Er det lenge siden du fikk barn?

Skrevet

Nesten tre uker. Ringte gyn etter to uker og fikk tabletter jeg skulle ta i ti dager for å stoppe og resette syklusen. Har nå nettop hatt første skikkelige mens etter det og den var heldigvis normal.

Anonymous poster hash: dcd20...bc6

Skrevet

Nesten tre uker. Ringte gyn etter to uker og fikk tabletter jeg skulle ta i ti dager for å stoppe og resette syklusen. Har nå nettop hatt første skikkelige mens etter det og den var heldigvis normal.

Hva het de tablettene?

Anonymous poster hash: 4b99f...f2f

Skrevet

En mnd. Fikk noen små blå piller jeg skulle ta for å stoppe det, men det startet igjen med en gang jeg sluttet å ta dem, så jeg måtte fortsette lenger enn jeg først fikk beskjed om.

Anonymous poster hash: 5e625...0cc
Gjest Sekretøsa
Skrevet

8 uker..... holdt på å klikke. Blødde mellom 4 og 6 dager hver uke i 5 mnd. Nye p-piller jeg åpenbart ikke kunne bruke

Skrevet

9 dager.

Har vanligvis mens i 5-7 dager, aner ikke hvorfor jeg blødde lenger den ene gangen, men det har ikke skjedd igjen.

Anonymous poster hash: 1d42e...8d1
Skrevet

5 dager

Anonymous poster hash: a62b9...654
Skrevet

Nesten tre uker. Ringte gyn etter to uker og fikk tabletter jeg skulle ta i ti dager for å stoppe og resette syklusen. Har nå nettop hatt første skikkelige mens etter det og den var heldigvis normal.Anonymous poster hash: dcd20...bc6

Hva het de tablettene?  Anonymous poster hash: 4b99f...f2f

De heter Primolutt. Jeg skulle få en ny blødning tre dager etter jeg sluttet på de, det stemte.

Går nå på jerntabletter. Fikk lav blodprosent av hele greia. Du bør få sjekket deg, for det er ikke bra å blø så lenge.

Skrevet

6 mnd!Gikk på p sprøyte. Byttet over til hormonspiral og blødde i 3 uker hver mnd i 4 år!

Skrevet

21 dager. Hadde en hormonspiral som ga meg idiotiske sykluser. Kunne ha "3 uker på, 1 uke av og 2 uker på igjen".

Anonymous poster hash: 4e76b...ab7

Skrevet

8 uker. Aldri mer hormonprevensjon!

Skrevet

62. Og det var ikke i forbindelse med fødsel.

Anonymous poster hash: 725fa...57a

Skrevet

max 4 dager pr gang :)

Skrevet

6 uker etter fødsel og 6 måneder med noen dagers opphold ved prevensjon.

Anonymous poster hash: 21ef7...c53

Skrevet

34.

Hadde maks en uke opphold mellom rundene.

Fikk svidd bort slimhinnene i livmoren og har ikke hatt mensen et sekund siden.

Men blir steril, så dette er ikke for alle.

Skrevet

7 dager. Går på blodfortynnende

Anonymous poster hash: ed967...a7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...