Gå til innhold

dere som bruker apper til å lagre snapper...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bruker dere? Jeg har brukt quick save, men kommer bare error der nå når jeg prøver å logge inn. Så lastet jeg ned snapsave, men den oppnår ikke kontakt med snapserveren, så jeg får ikke åpnet nye snapper. Når jeg har åpnet i snapchat endrer den melding til at den ikke kan ses lenger, så da har den tydeligvis kontakt. Typisk, ettersom jeg gjerne skulle ha spart på akkurat de to jeg fikk i dag!

 

Har dere problemer med noen av dem eller bruker dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt problemer med alle slike versjoner jeg har lastet ned :/



Anonymous poster hash: e09af...7fd
Skrevet

Hvorfor ikke bare ta en screenshot? Skjønner ikke vitsen med å bruke slike program.. Hvorfor ikke være ærlig mot senderen om at du faktisk har lagret bildet?

 

Anonymous poster hash: 7e681...0cf

Skrevet

Bruker bare screenshot jeg. Funker ypperlig :D

 

Anonymous poster hash: 7773d...610

Skrevet

 

Har hatt problemer med alle slike versjoner jeg har lastet ned :/

 

Anonymous poster hash: e09af...7fd

 

Æsj da :( Quick save har funket utmerket helt til de siste to ukene...

 

Hvorfor ikke bare ta en screenshot? Skjønner ikke vitsen med å bruke slike program.. Hvorfor ikke være ærlig mot senderen om at du faktisk har lagret bildet?

 

Anonymous poster hash: 7e681...0cf

Fordi jeg vil ikke at vedkommende skal vite det ;) 

Skrevet

Kan jeg da få spørre om hvorfor det skal være hemmelig?

 

Anonymous poster hash: 7773d...610

Skrevet

Jeg får ikke til screenshots i snap. Må holde på bildet og holde inn to knapper for å ta en screenshot. Har fått det til kanskje to ganger. Men har ikke brukt noe program, screenshottene har vært for å vise samboer bilder av gudfarbarnet hans, han har ikke snap.

 

Anonymous poster hash: 0ae14...0af

Skrevet

Jeg har brukt snapsave. Det fungerte helt utmerket. Men Snapchat vet når man bruker slike app'er. Jeg fikk etter hvert en advarsel og ble bedt om å bytte passord.

 

Jeg byttet passord og fortsatte å bruke snapsave. Fikk enda en advarsel og trussel om å bli utestengt fra Snapchat. Har ikke turt å bruke slike app'er etter dette.

Skrevet

 

 

 

Har hatt problemer med alle slike versjoner jeg har lastet ned :/

 

Anonymous poster hash: e09af...7fd

 

Æsj da :( Quick save har funket utmerket helt til de siste to ukene...

Hvorfor ikke bare ta en screenshot? Skjønner ikke vitsen med å bruke slike program.. Hvorfor ikke være ærlig mot senderen om at du faktisk har lagret bildet?

 

Anonymous poster hash: 7e681...0cf

Fordi jeg vil ikke at vedkommende skal vite det ;)

Jeg skjønte jo egentlig det. Bare lurer på hvorfor du synes det er greit å gjøre det på den måten? Jeg sender aldri bilder som ikke hadde tålt å være på fremsiden av VG, men synes mottaker kan gi beskjed når de lagrer bildene, altså ved en screenshot.

 

Anonymous poster hash: 7e681...0cf

Skrevet

Jeg har lenge brukt SnapCrack, og det har nesten alltid fungert perfekt. MEN i dag ble jeg stengt ute fra Snapchat med beskjed om å bytte passord, og slutte å bruke tredjepartsprogram. Gjorde jeg det igjen, ville jeg bli utestengt for godt.

De står virkelig i strupen på slike apper nå.

 

Anonymous poster hash: d3de2...fba

Skrevet

Kan jeg da få spørre om hvorfor det skal være hemmelig?

 

Anonymous poster hash: 7773d...610

fordi han ville bli så høy på pæra om han visste at jeg ville se mer på bildene ;)

 

Jeg har brukt snapsave. Det fungerte helt utmerket. Men Snapchat vet når man bruker slike app'er. Jeg fikk etter hvert en advarsel og ble bedt om å bytte passord.

 

Jeg byttet passord og fortsatte å bruke snapsave. Fikk enda en advarsel og trussel om å bli utestengt fra Snapchat. Har ikke turt å bruke slike app'er etter dette.

Hvordan fikk du advarsel? Det har aldri jeg fått!

Skrevet

 

 

 

Har hatt problemer med alle slike versjoner jeg har lastet ned :/

 

Anonymous poster hash: e09af...7fd

Æsj da :( Quick save har funket utmerket helt til de siste to ukene...

Hvorfor ikke bare ta en screenshot? Skjønner ikke vitsen med å bruke slike program.. Hvorfor ikke være ærlig mot senderen om at du faktisk har lagret bildet?

 

Anonymous poster hash: 7e681...0cf

Fordi jeg vil ikke at vedkommende skal vite det ;)

Jeg skjønte jo egentlig det. Bare lurer på hvorfor du synes det er greit å gjøre det på den måten? Jeg sender aldri bilder som ikke hadde tålt å være på fremsiden av VG, men synes mottaker kan gi beskjed når de lagrer bildene, altså ved en screenshot.

 

Anonymous poster hash: 7e681...0cf

 

Jeg har ikke tenkt å publisere bildene, vil bare se mer på dem.

Skrevet

Jeg fikk advarsel med tekst-snap fra teamsnapchat og en Mail. Så kunne jeg hverken åpne eller sende snapper. Måtte logge ut og lage meg nytt passord. Så nå tør jeg ikke så inn igjen på SnapCrak for å lagre de jeg hadde tenkt til å lagre! Skikkelig irriterende!!

 

Anonymous poster hash: d3de2...fba

Skrevet

 

 

Kan jeg da få spørre om hvorfor det skal være hemmelig?

 

Anonymous poster hash: 7773d...610

fordi han ville bli så høy på pæra om han visste at jeg ville se mer på bildene ;)

Jeg har brukt snapsave. Det fungerte helt utmerket. Men Snapchat vet når man bruker slike app'er. Jeg fikk etter hvert en advarsel og ble bedt om å bytte passord.

 

Jeg byttet passord og fortsatte å bruke snapsave. Fikk enda en advarsel og trussel om å bli utestengt fra Snapchat. Har ikke turt å bruke slike app'er etter dette.

Hvordan fikk du advarsel? Det har aldri jeg fått!

Jeg fikk en snap fra Snapchat Team. Altså en sånn tekst-snap.

Skrevet

oisann! Lenge siden? Kan det være derfor de andre appene begynner å krangle også kanskje? At snapchat gjør det vanskelig for dem?

Skrevet

Jeg fikk advarsel i dag faktisk! Tror nok det er derfor de appene ikke virker som de skal ja...

 

Anonymous poster hash: d3de2...fba

Skrevet

oisann! Lenge siden? Kan det være derfor de andre appene begynner å krangle også kanskje? At snapchat gjør det vanskelig for dem?

Tja, rett etter jul kanskje? Eller rett før?

 

Tror de prøver å komme disse ekstraappene til livs... Og sikkert derfor alle disse appene er blitt så kranglete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...