Gå til innhold

Herregud så provosert jeg blir av Aylar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så irritert av hvordan hun snakker til de andre og hvordan hun mener hun skal slippe det ene og andre bare fordi hun er lat. Skikkelig bortskjemt drittunge.

Anonymous poster hash: 849d8...b17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo! Hun er bittelita :) Hun har jo ikke sjans til å bære så mye! Skjønner godt hun blir provosert når alle de andre synger og koser seg, mens hun holder på å slite seg halvt i hjel ;) 

Skrevet

Hun bærer jo 30 kg ekstra utifra kroppsvekta hennes. Hadde de delt opp vekta seg imellom utifra kroppsvekt tror jeg hun hadde klart seg bedre :)

Anonymous poster hash: c33fa...ed1
Skrevet

Flere av de andre damene som ikke veier så mye heller. Hun burde dra hjem!

Skrevet

Vel, min mann har hatt endel å gjøre med henne gjennom jobbsammenheng og han kjenner igjen mye av hennes syting og behov for at alt skal tilrettelegges henne. Om man påstår at man har ME (som hun den gang sa), så bør man vel kanskje ikke bli med på 71 gr nord...

Anonymous poster hash: 52d70...e36

Skrevet

En ting er at hun ikke bærer, men hun er frekk, utakknemlig og treg selv om de andre bærer for henne. De andre fortjener å få slippe å ha sutreguri med på tur.

Skrevet

Hun er jo ikke så tung hun bloggeren heller, men hun gir jo gass.

Skrevet

Problemet til Aylar er at hun er i veldig dårlig fysisk form. Hadde nok klart seg bedre i Paradise.

Se på Emilie. Ikke store flisa hu heller, men syter ingenting.

Anonymous poster hash: 89fca...57c

Skrevet

Hun er jo ikke så tung hun bloggeren heller, men hun gir jo gass.

Ja, flere av damene som er lette der så den "jeg veier bare 45 kilo" er bare tull. Hun er rett og slett bare lat og forventer at andre tar hennes del fordi hun selv ikke gidder å presse seg. Hun bruker mer energi på sutring enn å gjøre en innsats.

Skrevet

Hun klager på at de andre har overskudd til å synge, men hun bruker rimelig mye energi på å sutre også.

Skrevet

Ufattelig lite fortjent frikort! Hadde håpet hun skulle ryke nå. Makan til sur-f.... :o Ja hun er lita, men det er det flere som er!

Anonymous poster hash: c855b...752

Skrevet

Men nilsi er like kjekk 😉😍😙

Skrevet

Hun er ei skikkelig pingle. Hun klarte jo knapt å løfte vekten på 10 kg i konkuransen i forrige episode. 

Anonymous poster hash: 6125e...311
Skrevet

Dere hadde sikkert klart dere mye bedre enn Aylar 😂

Anonymous poster hash: 2110c...e8a

Skrevet

Nilsi er ikke kjekk, nei!

Skrevet

Ja vel så syter hun. Men hun burde få litt cred for at hun ikke gir seg da.

Anonymous poster hash: f2314...435

Skrevet

Det er helt greit at vi sikkert ikke hadde klart oss så bra der, men derfor blir jeg heller ikke med. Dersom jeg likevel måtte hadde jeg valgt å være litt positiv og å gjøre mitt beste uten sutring. Ikke minst være takknemlig for hjelpen jeg fikk uten å forvente hjelp og bli sur.

Skrevet

Dere hadde sikkert klart dere mye bedre enn Aylar

Bombesikkert! Hun er jo helt ubrukelig på tur. Jeg er samme size som henne og tursekken min pleier å veie knappe 25 kg når vi legger ut på ukes tur.

Anonymous poster hash: 6125e...311

Skrevet

Ja vel så syter hun. Men hun burde få litt cred for at hun ikke gir seg da.

Anonymous poster hash: f2314...435

Ja, faktisk.

Anonymous poster hash: eaadd...95f

Skrevet

Jeg tror jeg hadde klikka i vinkel om jeg hadde vært med på turen. Når det ikke hjelper å være pedagogisk, oppmuntrende og hjelpsom et par uker, så hadde jeg nok gitt reine ord for pengene..... Hun sutrer og sinker de andre. Ser jo at hun prøver, men det er faktisk ikke godt nok.

Fra jeg var sånn rundt 35 kg selv bar jeg da 15 kg ryggsekk (var 11 år og i speideren, bare jenter på tur). Patruljeføreren min var vel kanskje oppi 45 kg og hun bar da 20 kilossekk (var da 14) samtidig som hun hadde ansvar for 6 andre i alderen 11-14 år. Et par av de andre småtuppene sutra veldig. Utrolig irriterende. De bar minst, de hjalp minst til osv.

Vi gikk vel ikke så himla mange mil og heller ikke så bratt, men vi navigerte oss gjennom skog og mark i konkurranser og på tur på egenhånd, sov under åpen himmel osv.

Anonymous poster hash: c48b6...a2c
Skrevet

Jeg tror jeg hadde klikka i vinkel om jeg hadde vært med på turen. Når det ikke hjelper å være pedagogisk, oppmuntrende og hjelpsom et par uker, så hadde jeg nok gitt reine ord for pengene..... Hun sutrer og sinker de andre. Ser jo at hun prøver, men det er faktisk ikke godt nok.

Fra jeg var sånn rundt 35 kg selv bar jeg da 15 kg ryggsekk (var 11 år og i speideren, bare jenter på tur). Patruljeføreren min var vel kanskje oppi 45 kg og hun bar da 20 kilossekk (var da 14) samtidig som hun hadde ansvar for 6 andre i alderen 11-14 år. Et par av de andre småtuppene sutra veldig. Utrolig irriterende. De bar minst, de hjalp minst til osv.

Vi gikk vel ikke så himla mange mil og heller ikke så bratt, men vi navigerte oss gjennom skog og mark i konkurranser og på tur på egenhånd, sov under åpen himmel osv.

Anonymous poster hash: c48b6...a2c

Helt enig!

Skrevet

Vet at hadde jeg vært med, så hadde jeg slitt med å holde kjeft. Det hadde vært problematisk å ikke si henne noen sannhetens ord. F**n til sutring! Vel kunne jeg hjulpet henne med å bære litt, men definitivt ikke før hun hadde kastet alt unødvendig stæsj, sørget for å spise skikkelig og stått på det hun kunne. Men hun imponerte faktisk i nettet ved Vøringsfossen, det skal hun ha.

Anonymous poster hash: 675cf...0d9

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Aylar videre og Hilde GP ute... Fortell meg logikken, sånn bortsett fra at de ikke var i duell, og at Aylar fikk et ufortjent frikort. Min logikk tilsier at Hilde GP burde ha ekstremt mye bedre forutsetninger for å være på heftige turer enn sutrehøna.

Skrevet

Hallo Aylar er lita og utrent, hun har ikke samme forutsetningene som mannfolka eller de andre damene som driver eller har drevet med idrett på toppnivå! Jeg hadde ikke klart de turene.

Syns forestående Hilde GP var en dårlig tapere i dag da hun skulle si Hade og bare overså Aylar tilnærming når hun skulle få hadeklem. Alle andre fikk klem og en Lykke til untatt Aylar.

Skrevet

Aylar er sutrete og forventer at de andre skal hjelpe henne hele veien. Likevel er det flere av de andre som bør være flaue når de ser seg selv på tv. Det er ikke greit av voksne mennesker å oppføre seg slik selvom Aylar er sutrete og pinglete. Roger f.eks har jo drevet regelrett mobbing helt fra starten av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...