Gå til innhold

Dere som driver med ivf nå


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere fått beskjed om å kaste spisser til sprøyter/penner?

 

Anonymous poster hash: 62b3c...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vanlig søppel (restavfall), må bare sette på den beskyttelsen på spissen først. Jeg putter dem i en melkekartong i tillegg for sikkerhets skyld.



Anonymous poster hash: ac542...ce9
Skrevet

Takk for svar.

 

 

Anonymous poster hash: 62b3c...a3f

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Fikk du ikke med beholder fra fertilitetsklinikken du holder til? Det gjorde jeg og når boksen var full brukte jeg bare en flaske med skrukork som jeg kastet i restavfall etterpå.

Skrevet

Jeg fikk en sånn boks som man hiver sprøytespisser i. Leverte den inn på klinikken da jeg var ferdig med den.

Skrevet

Fikk du ikke med beholder fra fertilitetsklinikken du holder til? Det gjorde jeg og når boksen var full brukte jeg bare en flaske med skrukork som jeg kastet i restavfall etterpå.

Åpenbart har hun ikke fått det, og det gjorde ikke jeg heller de fire gangene jeg gjennomgikk IVF-forsøk.

 

Jeg samlet sprøytene (med beskyttelseshette på) i boksen som sprøytene kom i, og kastet dem så i restavfallet. Prøvde å levere dem på apoteket, men de ville ikke ta imot dem, og jeg spurte også på miljøstasjonen, og de sa at det var greit å kaste det i restavfallet med hette på.

 

Anonymous poster hash: 356b5...a6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...