Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Hvordan har dere fått beskjed om å kaste spisser til sprøyter/penner? Anonymous poster hash: 62b3c...a3f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 I vanlig søppel (restavfall), må bare sette på den beskyttelsen på spissen først. Jeg putter dem i en melkekartong i tillegg for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: ac542...ce9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Takk for svar. Anonymous poster hash: 62b3c...a3f
Gjest Trulte med to små Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Fikk du ikke med beholder fra fertilitetsklinikken du holder til? Det gjorde jeg og når boksen var full brukte jeg bare en flaske med skrukork som jeg kastet i restavfall etterpå.
Pobie Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Jeg fikk en sånn boks som man hiver sprøytespisser i. Leverte den inn på klinikken da jeg var ferdig med den.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Fikk du ikke med beholder fra fertilitetsklinikken du holder til? Det gjorde jeg og når boksen var full brukte jeg bare en flaske med skrukork som jeg kastet i restavfall etterpå. Åpenbart har hun ikke fått det, og det gjorde ikke jeg heller de fire gangene jeg gjennomgikk IVF-forsøk. Jeg samlet sprøytene (med beskyttelseshette på) i boksen som sprøytene kom i, og kastet dem så i restavfallet. Prøvde å levere dem på apoteket, men de ville ikke ta imot dem, og jeg spurte også på miljøstasjonen, og de sa at det var greit å kaste det i restavfallet med hette på. Anonymous poster hash: 356b5...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå