Gå til innhold

Syden eller Danmark ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med barn på 1,5 år, 4 og 6 år?

Anonymous poster hash: 241eb...aaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Danmark!

Anonymous poster hash: e7f20...9e4
Skrevet

Jeg er en sånn som vil være sikret varme og solskinn dersom jeg må ut med mye penger for en ferietur, så "syden"! Vi var i Danmark for 2 år siden, og det var helt greit, men savnet følelsen av sommer. Da vi var der var det akkurat samme vær som her i Norge. Noen dager regnet det og blåste og var kjølig, noen dager var det fint vær og sol (men mye vind). Siden det var en kjip sommer hjemme også værmessig, ble jeg faktisk deprimert på vinteren pga mangel på sol og varme. I år har vi bestilt tur til Tyrkia. 2 uker med garantert sol og varme! :)

Anonymous poster hash: 8f51c...88a
Skrevet

Ungene her (og vi voksne) foretrekker Danmark. Da jeg spurte ungene her hvor de ville til sommeren var svaret enstemmig Danmark.

Men hverken jeg eller ungene her liker ekstrem varme, jeg liker ikke de varmeste dagene her i Norge engang. Så Tyrkia midt på sommeren hadde vært helt uaktuelt for oss.

Anonymous poster hash: f8a71...cb2

Skrevet

Danmark, uten tvil.

Anonymous poster hash: ad1bf...7c2
Skrevet

Danmark. Syden er stress når det er så varmt :)

Skrevet

Danmark. Syden er stress når det er så varmt :)

Jeg må bare spørre. Hvordan er varme stress? Jeg kan forstå at noen finner det ubehagelig og sånt, men stress? Det er jo det minst stressende jeg vet :) Ungene trenger knapt å kle på seg og kan bade dagen lang! Det er da mye mer stress å pakke med klær for alt mulig av vær ;)

Anonymous poster hash: 8f51c...88a

Skrevet

Danmark! :)
Og helst Hummingen ;)

Anonymous poster hash: 58236...abb
Skrevet

Hadde valgt Danmark. Jeg elsker Danmark :)

Har ikke kommet oss til Danmark på ferietur med barna enda, vi har frest igjennom med bil, men det er ikke det samme. Minnes Danmark mer fra egen barndom enn syden. Jeg er heller ikke glad i ekstrem varme, da orker jeg ikke gjøre noe, og det er gørr med både bassrng og strand, om man er så varm at man ikke gidder noe kos.

Danmark som tenåring var den ultimate frihet, det var supert. Danmark som voksen, også helt supert. Bare gode erfaringer.

Husker vi var i syden og air con hadde skrudd av, fikk ikke sove det var så varmt. Svetteringene på både egne og andre sine klær er lite lekkert. Svi på føttene når en er på stranda, særlig da sort brennende Tenerife sand. Gufs og gru, og rødeskambrente kinn! Liker ikke syden, et sted å reise for party når man er ung.

Skrevet

Danmark , og Legoland 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...