Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Virker som om "alle" har så hyppig og variert sex med mange ulike stillinger hver eneste uke. Stemmer detfor dere? Anonymous poster hash: 1ed3a...16f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Vi har ofte sex, men vi er nok ikke fantasifulle er uansett fornøyd Anonymous poster hash: 7cf8b...b2f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Tja, vi har jo noen favorittstillinger vi stadig ender opp med, men klart vi varier en del. I går var vi veldig kreative I dag tidlig ble det mer vanlig misjonær og så litt skje Jeg for min del er litt sjokkert over hvor sjeldent en del her inne har sex. Vi har i snitt 3 ganger i uken (alt fra 2-3 ganger på en dag og flere dager på rad, til 1-1,5 uke uten, det varier altså en del)., og det er mye mer sjeldent enn da vi var yngre. Vi har vært sammen i 18 år nå og har fire barn. Anonymous poster hash: 381fd...b8b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Nei, vi har hverken ofte eller variert sex. Jeg har prøvd lenge å bedre sexlivet vårt, men etter altfor mange skuffelser har jeg gitt opp. Og jeg tenner omtrent ikke på mannen selv lenger. Anonymous poster hash: a445b...8af
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Han jobber borte to uker i strekk. Første uka med sex, er det sex så og si hver dag, men variert? Vi har 2-3 "faste" stillinger, og det er veldig fastsatt når det blir oralsex. Jeg prøver forgjeves å endre på det, men han deltar en dag eller to, så er vi tilbake i samme tralten. Anonymous poster hash: 49e03...2d3
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 variert? nei, ofte? ikke så mye nå lenger.. skjønner jo at det ikke frister like mye når jeg kaster opp store deler av dagen men er fortsatt veldig fornøyd Anonymous poster hash: cb407...e4a
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Tja, vi har jo noen favorittstillinger vi stadig ender opp med, men klart vi varier en del. I går var vi veldig kreative I dag tidlig ble det mer vanlig misjonær og så litt skje Jeg for min del er litt sjokkert over hvor sjeldent en del her inne har sex. Vi har i snitt 3 ganger i uken (alt fra 2-3 ganger på en dag og flere dager på rad, til 1-1,5 uke uten, det varier altså en del)., og det er mye mer sjeldent enn da vi var yngre. Vi har vært sammen i 18 år nå og har fire barn. Anonymous poster hash: 381fd...b8b At folk her inne har sjeldent sex er ikke alltid frivillig. Menn uten særlig sexlyst er ikke uvanlig, selv om man som oftest hører om menn som mener de får for lite. Anonymous poster hash: a445b...8af
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Tja, vi har jo noen favorittstillinger vi stadig ender opp med, men klart vi varier en del. I går var vi veldig kreative I dag tidlig ble det mer vanlig misjonær og så litt skje Jeg for min del er litt sjokkert over hvor sjeldent en del her inne har sex. Vi har i snitt 3 ganger i uken (alt fra 2-3 ganger på en dag og flere dager på rad, til 1-1,5 uke uten, det varier altså en del)., og det er mye mer sjeldent enn da vi var yngre. Vi har vært sammen i 18 år nå og har fire barn. Anonymous poster hash: 381fd...b8b At folk her inne har sjeldent sex er ikke alltid frivillig. Menn uten særlig sexlyst er ikke uvanlig, selv om man som oftest hører om menn som mener de får for lite. Anonymous poster hash: a445b...8af Uansett om det er han eller hun som har lav sexlyst, kan jeg likevel få lov til å mene at jeg synes det er trist at noen par har så lite sex. Og selvsagt mest trist dersom en av partene i forholdet gjerne skulle hatt mer sex, men ikke får det pga at partneren har mangel på lyst. Anonymous poster hash: 381fd...b8b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Tja, vi har jo noen favorittstillinger vi stadig ender opp med, men klart vi varier en del. I går var vi veldig kreative I dag tidlig ble det mer vanlig misjonær og så litt skje Jeg for min del er litt sjokkert over hvor sjeldent en del her inne har sex. Vi har i snitt 3 ganger i uken (alt fra 2-3 ganger på en dag og flere dager på rad, til 1-1,5 uke uten, det varier altså en del)., og det er mye mer sjeldent enn da vi var yngre. Vi har vært sammen i 18 år nå og har fire barn. Anonymous poster hash: 381fd...b8b At folk her inne har sjeldent sex er ikke alltid frivillig. Menn uten særlig sexlyst er ikke uvanlig, selv om man som oftest hører om menn som mener de får for lite. Anonymous poster hash: a445b...8af Uansett om det er han eller hun som har lav sexlyst, kan jeg likevel få lov til å mene at jeg synes det er trist at noen par har så lite sex. Og selvsagt mest trist dersom en av partene i forholdet gjerne skulle hatt mer sex, men ikke får det pga at partneren har mangel på lyst. Anonymous poster hash: 381fd...b8b Ja, selvfølgelig kan du mene det Synes det er trist selv.. Anonymous poster hash: a445b...8af
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #11 Skrevet 22. mars 2015 Helt ærlig - vi har ikke sex. Vi har blitt AS familien og jeg tror ikke jeg komme til å ha et sexliv noe mer.. Anonymous poster hash: 2042d...03e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #12 Skrevet 22. mars 2015 Ofte, tja..i snitt fire ganger i uken..skulle gjerne vært mer for både min og hans del, men kabalen går ikke alltid opp Variert- ja! Vi finner fortsatt nye stillinger etter 11 år sammen Jeg kan med hånden på hjertet si at han tar meg med storm i senga! Hver dag er selvfølgelig ikke like lidenskapelig, men minst en gang i uka blir jeg overrasket av sexlivet vårt Anonymous poster hash: 51c61...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå