Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 I vargens tid av George R.R. Martin Snøhvit av Grimm (den originale) Forrådt av Amalie Skram Et helt halvt år av Jojo Moyes Blind av Lar Ole Seljestad Doppler av Erlend Loe Før jeg dør av Jenny Downham Dette er altså leselisten jeg har "fått" av elevene mine Noen av dem gleder jeg meg til å lese, noen er jeg ikke fullt så begeistret for å måtte lese. Hva skal dere lese i påsken? Anonymous poster hash: 71b05...4e9
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Children of Hurin av J.R.R. Tolkien 💜 Anonymous poster hash: eb669...8d1
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 I vargens tid?? Herregud, les den på orginalspråket. De norske oversettelsene er helt fjerne. Anonymous poster hash: 2e89c...1ea
LivetErEnLek Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Med fire unger, er jeg heldig om jeg får lest avisa 😉. Var tidligere en lesehest av dimensjoner og gleder meg til den dagen kommer da jeg igjen kan få fortape meg I bøkenes verden. Alt til sin tid 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå