Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Går oppi hodet og er vondt bare jeg tar på. Er livredd å gå til kiropraktor eller fysio. Hva er egentlig best? Har gått sånn i flere uker nå og det begynner å bli slik at jeg ikke holder ut. Er redd det skal si "poff" så blir nakken låst i en stilling. Hjelp? Anonymous poster hash: 4f39b...315
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Når du er så dårlig så tenker jeg kiropraktor først og fysio etterpå. Alternativt en god naprapat. Anonymous poster hash: 6c0ff...a75
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Fysioterapeuter benytter metoder som er vitenskapelig veldokumenterte (for det meste), mens kiropraktore i mindre grad gjør det. I midlertid har jeg personlig god erfaring med kiropraktore for å knekke opp typisk vond nakke med påfølgende hodepine. Så jeg ville vel egentlig foreslått kiropraktor en gang eller to, og om du ikke opplever varig bedring enten fastlegen eller en god manuellterapeut (fysioterapeut med videreutdanning). God bedring! Anonymous poster hash: 155da...7c7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 jeg går rett til en god akupunktør ved slike type smerter Anonymous poster hash: 61252...203
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Akupunktur har funket for meg. Ikke kinesisk, men vestlig akupunktur. Anonymous poster hash: 350fa...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå