Gå til innhold

Brystbetennelse...noen med peiling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen tidligere i uka her med hardt, hovent og rødt bryst. Forhøyet crp og fikk antibiotika. Ble kanskje litt bedre etterhvert men nå i kveld har jeg fått feber. Kan jeg vente og dra til legen i morra eller bør jeg dra på legevakta?

 

Anonymous poster hash: b9ab2...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: b9ab2...3b6

Skrevet

Ring legevakta. Jeg venta og dro til legen senere. Ble akuttinnlagt og operert med én gang

 

Anonymous poster hash: ad7b4...048

Skrevet

Jeg ble innlagt og måtte få antibiotika og væske intravenøst i 4 døgn pga brystbetennelse. Hadde jeg dratt tidligere hadde jeg nok komt meg vesentlig raskere.

 

Anonymous poster hash: 1bd27...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...