Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Var hos legen tidligere i uka her med hardt, hovent og rødt bryst. Forhøyet crp og fikk antibiotika. Ble kanskje litt bedre etterhvert men nå i kveld har jeg fått feber. Kan jeg vente og dra til legen i morra eller bør jeg dra på legevakta? Anonymous poster hash: b9ab2...3b6
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Ingen? Anonymous poster hash: b9ab2...3b6
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Ring legevakta. Jeg venta og dro til legen senere. Ble akuttinnlagt og operert med én gang Anonymous poster hash: ad7b4...048
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Jeg ble innlagt og måtte få antibiotika og væske intravenøst i 4 døgn pga brystbetennelse. Hadde jeg dratt tidligere hadde jeg nok komt meg vesentlig raskere. Anonymous poster hash: 1bd27...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå