Gå til innhold

Er jeg slem som nekter mannen å se sin mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Basert på den lille informasjonen så er du ikke slem - du er saikoAnonymous poster hash: 56e37...886

Saiko????

Anonymous poster hash: c1879...3ea

Psyko.
Jeg vet hvordan det skrives. Saiko er et slang uttrykk. Trodde det var vanlig. Sikkert dialekt..

Anonymous poster hash: 56e37...886

Jeg retta ikke på deg, jeg prøvde å forklare til anonym som tydeligvis ikke skjønte hva det skulle bety. Det er nok dialekt, brukes hvertfall her på sørlandet.

Det er et muntlig uttrykk - ikke skriftlig. Gjelder sørlandet også (bor her jeg og), med mindre man er ung eller umoden. Ikke at jeg skal påstå noen av dere er det, kanskje dere bare er uvitende. Ikke vet jeg... Psyko er skriftlig slang, saiko er muntlig slang.

Anonymous poster hash: c4428...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også kan man jo spørre deg.

Hva hadde du syns hvis ektefellen til ditt barn hadde nektet han/henne å treffe deg?

Hadde det vært greit?

Skrevet

Basert på den lille informasjonen så er du ikke slem - du er saikoAnonymous poster hash: 56e37...886

Saiko????

Anonymous poster hash: c1879...3ea

Psyko.
Jeg vet hvordan det skrives. Saiko er et slang uttrykk. Trodde det var vanlig. Sikkert dialekt..

Jeg retta ikke på deg, jeg prøvde å forklare til anonym som tydeligvis ikke skjønte hva det skulle bety. Det er nok dialekt, brukes hvertfall her på sørlandet.

Det er et muntlig uttrykk - ikke skriftlig. Gjelder sørlandet også (bor her jeg og), med mindre man er ung eller umoden. Ikke at jeg skal påstå noen av dere er det, kanskje dere bare er uvitende. Ikke vet jeg... Psyko er skriftlig slang, saiko er muntlig slang.

Anonymous poster hash: c4428...905

Jeg mener at man ved å skriftliggjør den muntlige slangen bidrar til å forsterke uttrykket. Om det gir noen mening..

.. Ikke at en diskusjon rundt begrepsbruk egentlig hører hjemme i denne tråden..

Skrevet

Ja, du er slem (og mye annet jeg er for høflig til å skrive på et forum) dersom du forbyr han å treffe sin egen familie.

Og han er dum dersom han gjør som du sier.

At et voksent menneske i det hele tatt kan vurdere å forby et annet voksent menneske å ha kontakt med sin familie er...mildt sagt hårreisende. Og fryktelig umodent. Mildt sagt.

Anonymous poster hash: 25564...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...