Gå til innhold

Noen som har blitt gravide selv om dere har hatt angrepille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok i går... kondomet sprakk!!! Skrekk!!!!!!! Men, jeg veier 78 kilo (!!!!!), og det stod i vedlegget man ikke skulle veien mer enn 75 kg... 

Håper det bare var maten og drikken som gjorde de siste kiloene... huff... sukk! Orker ikke flere barn!!!! :( Går i vente på at mannen skal manne seg opp å kappe strengen... men det tar tid!!!! :( 

Anonymous poster hash: aa231...e62
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne som er litt "tyngre" tok angrepille. Blei gravid. Men legen på sykehuset på Ullevål (?) sa at angrepille aldri skulle vært lovlig å selge, det er lureri og funker ikke. Tar du pilla og ikke blir gravid så BLE du aldri gravid uansett.... Han sa det har ikke med vekt å gjøre

Falsk trygghet

Anonymous poster hash: f6243...7a3

Skrevet

Jeg ble gravid på angrepillen en gang. De 2 andre gangene ble jeg ikke gravid

Anonymous poster hash: 2960f...c82

Skrevet

Er det sant??? Vet jeg hadde eggløsning i går... og den forbanna kondomen... det var tonnevis av sæd! Dette er krise!!!! Jeg tar IKKE abort!!! Så da er det bare vente da... 

Men det er KRISE"!!! :( 

Skrevet

Selv om du har eggløsning betyr det ikke at man blir automatisk gravid selv om man har sex. Kilo har ingenting å si. Angrepillen er ikke sikker og det er vel egentlig ikke noe vits i å ta den mener nå jeg.

Anonymous poster hash: a1a46...2b2

Skrevet

En bekjent av meg ble nylig gravid til tross for angrepille.

Anonymous poster hash: 00d0e...032

Skrevet

Tok i går... kondomet sprakk!!! Skrekk!!!!!!! Men, jeg veier 78 kilo (!!!!!), og det stod i vedlegget man ikke skulle veien mer enn 75 kg...

Håper det bare var maten og drikken som gjorde de siste kiloene... huff... sukk! Orker ikke flere barn!!!! :( Går i vente på at mannen skal manne seg opp å kappe strengen... men det tar tid!!!! :(

Jepp 👍 Men nå er jeg jo veldig glad for at den ikke funka, for jeg har verdens herligste pjokk 😊💕

Anonymous poster hash: 28b76...6b5

Skrevet

Merkelig den selges om den ikke fungerer.... 

OM jeg blir gravid nå....får jeg kalle det skjebnen... 

Skrevet

Ingen vektbegrensinger på angrepille.

Kilder:

legemiddelverket.no/Nyheter/Andre/Sider/Ingen-vektbegrensninger-norlevo.aspx

www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/angrepillen-friskmeldes-for-kvinner-uansett-vekt/a/23260523/

www.relis.no/Aktuelt/Arkiv/2014/Nodprevensjon_til_overvektige_kvinner

Anonymous poster hash: ffe83...d55

Skrevet

Jeg har ei venninne som nylig ble gravid til tross for at hun tok angrepillen. Og hun veier ikke over 75 kg.

Anonymous poster hash: 8c8f4...ad3

Skrevet

Tatt angrepillen tre ganger. Veid alt fra 80-110 kg. Ikke blitt gravid ennå.

Det går nok bra :)

Anonymous poster hash: 2a98a...b98

Skrevet

Tatt angrepillen tre ganger. Veid alt fra 80-110 kg. Ikke blitt gravid ennå.

Det går nok bra :)

Anonymous poster hash: 2a98a...b98

Skrevet

De har gått tilbake på at de funker for de som er tykke også. Men to av mine barn er laget på sprekt kondom og angrepille😁

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: eccb5...700
Skrevet

Jeg vet om et par tvillinger som kom til verden på tross av angrepille, moren veier under 75kg.

Anonymous poster hash: d19f2...360

Skrevet

Oh yes. Seksti kilo veide jeg da.

Anonymous poster hash: bdbc6...88b

Skrevet

Jeg tok den jo 2 timer etter samleie. Håper den virker bedre da :) 

HI

Skrevet

Jeg har også blitt gravid med angrepille.

Skrevet

Dette her er jo helt villt!!!! Merkelig de er i salg.....!!!

Skrevet

Angrepillen må tas FØR eggløsning for å ha ønsket effekt, da oppgaven dens er å forhindre eggløsning fra å finne sted. Har befruktningen først funnet sted, er det liten effekt av angrepillen dessverre!

Anonymous poster hash: c47f4...baa

Skrevet

Oi!! Ante ikke at angrepillen så sjelden virker!! Jeg har heldigvis aldri hatt behov for å ta den.

Anonymous poster hash: cb72d...5be
Skrevet

Angrepillen må tas FØR eggløsning for å ha ønsket effekt, da oppgaven dens er å forhindre eggløsning fra å finne sted. Har befruktningen først funnet sted, er det liten effekt av angrepillen dessverre!

Anonymous poster hash: c47f4...baa

Tuller du??? 

Er den kun for å forhindre eggløsing? Jeg har hatt eggølsningslim 1-2 dager før dette!!! Betyr det at pillen ikke virker? 

HI

Skrevet

Jeg har en nydelig datter på 4 år som ble til på angrepillen. Veldig glad for at den ikke funka!! :)

Jeg var normalvektig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...