Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Det vil si, jeg tror han var lunken fordi han misforsto en detalj i et forslag jeg sendte ham og at han trodde jeg hadde sendt forslaget ut til hele personalgruppen som om det var vedtatt at ting skulle gjøres slik. Jeg hadde jo bare sendt det til ham som et innspill jeg ønsket feedback på. I forslaget var det flere vitkige ting jeg gjerne vil gjøre noe med innenfor mitt ansvarsområde. Nå opplever jeg at fordi han misforsto og trodde jeg hadde tatt meg til rette, er negativ til hele forslaget. Sjefen er ellers ganske åpen for forslag, men kan bli ganske lukket om han ikke umiddebart er enig i alt. Ville dere tatt det opp på nytt? Anonymous poster hash: 38f2f...5f9
skjotta Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Send det igjen med staren "Hei! Har ikke fått noen tilbakemelding på dette forslaget og vil ikke gå videre uten din godkjenning. "
Gjest ronja røverdatter Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Å snakke med folk, selv sjefer, er sjeldent overdrevet. Så ja, jeg hadde tatt det opp på nytt, enten direkte eller pr mail om det var det du gjorde sist. Hvis du tror at problemet er at han missforstod, så ville jeg prøvdt å lagt det fram sånn at han ikke missforstod igjen, Noe a la Skjottas forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå