Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Jeg er så sliten for tiden og får anfall av svimmelhet og/eller kvalme. Mye hodepine i det siste. Føler meg hele tiden sånn ikke helt i form. Noen tips eller råd, og er det noen som vet hva som kan være galt med meg? Anonymous poster hash: fe79f...818
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Du må rett og slett slappe av og sove . Om du ikke har mulighet pga unger etc må du få barnevakt eller sykmelde deg noen dager til du får henta deg inn.. Hadde det sånn LENGe, fikk migrene var kvalm hele tida. Hjalp ikke før jeg fikk 24t for meg Selv til å bare slappe av! Anonymous poster hash: 7d774...d09
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Mangel på noe? Dra til legen og få tatt en prøve. Kan være mangel på jern eller d-vit. Anonymous poster hash: 4dd6d...48e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Hjernehinnebetennelse? Anonymous poster hash: 1f962...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå