Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Mannen min har et dårlig forhold til søsteren sin. Jeg har et godt forhold til henne og jeg vet hun ønsker å ha et nærmere forhold til sin bror. Han på sin side er uinteressert og forteller meg at han rett og slett ikke liker henne og at han avskrev henne for mange år siden. Han er avmålt høflig mot henne når de treffes. Hun har forandret seg mye og til det bedre. Det hun burde ha gjort om hun ville reparere forholdet dem imellom var å si unnskyld for mange av de tingene hun gjorde da de vokste opp sammen (som f.eks å si usanne ting om han til foreldrene for å stille han i et dårlig lys). Jeg har tenkt på om jeg burde si det til henne uten at mannen min får vite det, men det er jo ikke min sak. Men syns det er trist at de som ikke har flere søsken ikke skal kunne ha noen glede av hverandre. Anonymous poster hash: 88b57...b8f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Mannen min har et dårlig forhold til søsteren sin. Jeg har et godt forhold til henne og jeg vet hun ønsker å ha et nærmere forhold til sin bror. Han på sin side er uinteressert og forteller meg at han rett og slett ikke liker henne og at han avskrev henne for mange år siden. Han er avmålt høflig mot henne når de treffes. Hun har forandret seg mye og til det bedre. Det hun burde ha gjort om hun ville reparere forholdet dem imellom var å si unnskyld for mange av de tingene hun gjorde da de vokste opp sammen (som f.eks å si usanne ting om han til foreldrene for å stille han i et dårlig lys). Jeg har tenkt på om jeg burde si det til henne uten at mannen min får vite det, men det er jo ikke min sak. Men syns det er trist at de som ikke har flere søsken ikke skal kunne ha noen glede av hverandre. Anonymous poster hash: 88b57...b8f Jeg tenker at man ikke kan ansvarliggjøre andre for det de gjorde da de var barn. Hvis hun oppførte seg dårlig mot mannen din da de var barn burde han heller se på hva foreldrene deres lærte/ikke lærte henne. Men det hjelper selvfølgelig at søsteren hans viser at hun har fått selvinnsikt ved å si hun er lei for det hun har gjort da. Men... Jeg synes du trår over streken ved å være venner med noen mannen din virkelig ikke vil ha i livet sitt. Lojaliteten din burde ligge hos mannen din. Du kan selvfølgelig prøve å få dem til å bli venner (det er flott at du vil gjøre noe for at mannen din skal ha det bra), men om han absolutt ikke vil, så burde du respektere det. Sansynligvis stikker det ganske dypt i han. For folk avskriver ikke sin egen familie sånn uten videre. Anonymous poster hash: 3bf2d...484
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Ikke bare mens hun var barn, men til hun var rundt 20 år og flyttet til en annen by. Han har ikke avskrevet henne, vi omgås, men han bryr seg ikke om henne og snakker bare med henne så mye som han må. Jeg syns det er vondt å se hvor uinteressert han er i henne. Hi Anonymous poster hash: 88b57...b8f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Ikke bare mens hun var barn, men til hun var rundt 20 år og flyttet til en annen by. Han har ikke avskrevet henne, vi omgås, men han bryr seg ikke om henne og snakker bare med henne så mye som han må. Jeg syns det er vondt å se hvor uinteressert han er i henne. Hi Anonymous poster hash: 88b57...b8f Ja, jeg tenker på det som barn jeg da. Men reflektér litt mer over det. Hva er det som har skjedd som gjør at han vil holde sin egen søster på avstand? Hvorfor har hun oppført seg som hun har gjort? Hvor var foreldrene deres og hvilken rolle har de spilt? Hvilken historie har denne familien med seg fra før? Det er jo en grunn til at det er som det er, og det kan bare fikses ved at de som var ansvarlige har selvinnsikt og evner å vise empati med mannen din. Anonymous poster hash: 3bf2d...484
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Noen folk går bare ikke overens. Sånn er det. Jeg takler ikke min søster selv, og er drittlei av at andre tror de kan fikse søskenforholdet. Vi oppfører oss høflig mot hverandre, men jeg har ingen interesse av å omgås henne noe utover obligatoriske familieselskap. Anonymous poster hash: 369cb...c57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå