Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Er det noe vits i? Er det mange som gjør det? Hva med øvrig familie som tanter, onkler, fettere&kusiner, eller søsken man ikke har god kontakt med, vanlig at de får vite sånt via Facebook? Anonymous poster hash: 93498...bfc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Jeg synes slikt er idiotisk. Gidder hverken gratulere eller like. De som trenger å vite blir selvsagt informert på andre måter. Anonymous poster hash: 26add...bb6
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 De fleste jeg kjenner gjør det, og jeg har gjort det selv. Familien fikk vite det først, men det var jo ikke slik at jeg tok kontakt med de jeg ikke har vanlig god kontakt med. Det fikk evt. de av mine nærmeste gjøre, om de har kontakt med dem, og ønsket å slippe nyheten. Mine nærmeste fikk altså vite det i uke 8, og facebook i uke 12. Anonymous poster hash: 302ef...29c
februarprins2013 Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Jeg gjorde det og de fleste familie og vennene gjorde det,men gjorde det ikke før uke 19 og visste alt var bra . synes det er koselig at andre gjør det også er det koselig med en kommetar når det største på denne jord skjer deg
aria90 Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har valgt å ikke annonsere på facebook, og er nå 30 uker på vei. De jeg føler trenger å vite det, de vet Synes det er koselig når venner annonserer på facebook, men det føles bare ikke riktig for meg.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Jeg synes slikt er idiotisk. Gidder hverken gratulere eller like. De som trenger å vite blir selvsagt informert på andre måter. Anonymous poster hash: 26add...bb6 Hvorfor er det idiotisk? Man annonserer jo andre ting som f.eks at man er ferdig med studiene, har fått lappen, at man er syk, at noen har dødd... Er det ikke dét Facebook er til? Anonymous poster hash: 93498...bfc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 De fleste jeg kjenner gjør det, og jeg har gjort det selv. Familien fikk vite det først, men det var jo ikke slik at jeg tok kontakt med de jeg ikke har vanlig god kontakt med. Det fikk evt. de av mine nærmeste gjøre, om de har kontakt med dem, og ønsket å slippe nyheten. Mine nærmeste fikk altså vite det i uke 8, og facebook i uke 12. Anonymous poster hash: 302ef...29c Endel på vennelista mi gjør det også, men er lenge siden det var babyboom der nå. Jeg gjorde det og de fleste familie og vennene gjorde det,men gjorde det ikke før uke 19 og visste alt var bra . synes det er koselig at andre gjør det også er det koselig med en kommetar når det største på denne jord skjer deg Ja, det var det jeg tenkte også, hva er Facebook til om ikke til å dele av livet sitt med familie/venner? Jeg har bare folk jeg liker og familie på vennelista, så ingen fare for at "bekjente" skal irritere seg, tror jeg i allefall Jeg har valgt å ikke annonsere på facebook, og er nå 30 uker på vei. De jeg føler trenger å vite det, de vet Synes det er koselig når venner annonserer på facebook, men det føles bare ikke riktig for meg.Jeg annonserte det (med et profilbilde) ca 30 uker på vei sist, men vet ikke denne gang. Venter i så fall til 18 uker er gått. Anonymous poster hash: 93498...bfc
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Jeg fortalte det på face fordi jeg var så stolt. De fleste viste jo at vi hadde prøvd lenge (6år) så var jo så stolt å ville fortelle hele værden det
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Gjorde det med de andre. Men gjør det ikke denne gangen, for jeg bruker rett og slett Facebook mye mindre nå enn før. Anonymous poster hash: 6ee54...274
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Jeg stusser når enkelte av mine fb-venner har annonsert graviditeten omtrent samme dag de selv har funnet det ut. En bekjent la ut bilde av graviditetstesten. Det er bare pinlig. Å annonsere det senere, er koselig. Anonymous poster hash: 6a1aa...1d9
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. mars 2015 #11 Skrevet 22. mars 2015 Noen gjør det, andre gjør det ikke. Like normalt som unormalt vil jeg si. Men om det skulle gå galt vil du ha flere å svare for. Mange vil kunne spørre etterhvert som det nærmer seg termin, om hvordan det går. Er du klar for å kunne svare om det går galt? Til mennesker du egentlig ikke kjenner godt nok til at de vet det har gått galt uten å lese det på fb?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #12 Skrevet 22. mars 2015 Noen gjør det, andre gjør det ikke. Like normalt som unormalt vil jeg si. Men om det skulle gå galt vil du ha flere å svare for. Mange vil kunne spørre etterhvert som det nærmer seg termin, om hvordan det går. Er du klar for å kunne svare om det går galt? Til mennesker du egentlig ikke kjenner godt nok til at de vet det har gått galt uten å lese det på fb?Folk vil jo se meg gravid i byen osv, ryktet går og de fleste jeg har kjent får vite det til slutt, tilsier erfaringen i allefall. Anonymous poster hash: 93498...bfc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #13 Skrevet 22. mars 2015 Vi gjorde det i uke 19 etter UL. Har venner som bor andre steder + familie/slektninger som også vil glede seg på våre vegne, så vi delte nyheten på Facebook. Særlig de vennene man kanskje ikke ringer ukentlig/ veldig jevnlig synes jo det er gøy å få vite nyheten. Jeg oppdaterer ikke ukentlig om ståa på FB da. Siste bildet jeg la ut var fra uke 37 (og så UL bilde fra uke 19 før det), så ikke spamming av FB her akkurat... Anonymous poster hash: 37f4d...a38
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #14 Skrevet 22. mars 2015 Jeg synes slikt er idiotisk. Gidder hverken gratulere eller like. De som trenger å vite blir selvsagt informert på andre måter. Anonymous poster hash: 26add...bb6 Hvorfor er det idiotisk? Man annonserer jo andre ting som f.eks at man er ferdig med studiene, har fått lappen, at man er syk, at noen har dødd... Er det ikke dét Facebook er til? Anonymous poster hash: 93498...bfc Jeg synes vel generelt 95% av det som annonseres på face er uinteressant. Resterende 5% er for å få likes. Men det er MEG. Nå spurte HI om hva vi synes om å annonsere og jeg kan kun svare fra eget ståsted. Anonymous poster hash: 26add...bb6
klishe89 Skrevet 22. mars 2015 #15 Skrevet 22. mars 2015 Her annonserte mannen det fordi han hadde veldig lyst. Jeg har bare venner, familie og kollegaer på facebook så alle visste det da det ble annonsert. Jeg syns ikke det gjør noe at folk gjør det, bare koselig. Jeg syns likevel at man kan vente til etter uke 12 og man har vært på ul. Jeg får så vondt av dem som annonserer tidlig og mister.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #17 Skrevet 22. mars 2015 Vi valgte å ikke annonsere at jeg var gravid på Facebook. La ut en status da han kom til. Har heller ingen bilder av han på Facebook. Anonymous poster hash: 97d4f...19c
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #18 Skrevet 22. mars 2015 Ja la ut en status etter vi hadde vært på ordinær ultralyd. De aller fleste visste det etter uke 12 Anonymous poster hash: 3278f...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå