Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Mannens foreldre (som jeg er veldig glad i) er begge pensjonister og noen skikkelige natteravner. De er veldig glad i og flinke med barnebarna og er mye på besøk. Problemet er at siden de ofte er våken til 3-4 på natten sover de tilsvarende lenge og dagen deres starter sjelden før 13.00. Når de skal besøke oss er de ofte ikke her før 1700-1800. Våre barn er fire og ett år. Og de legger seg Anonymous poster hash: 210af...648
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Mannens foreldre (som jeg er veldig glad i) er begge pensjonister og noen skikkelige natteravner. De er veldig glad i og flinke med barnebarna og er mye på besøk. Problemet er at siden de ofte er våken til 3-4 på natten sover de tilsvarende lenge og dagen deres starter sjelden før 13.00. Når de skal besøke oss er de ofte ikke her før 1700-1800. Våre barn er fire og ett år. Og de legger seg Anonymous poster hash: 210af...648 Publiserte for raskt. De legger seg mellom 19-2000. Besteforeldrene leker litt vilt med de og sørlig eldste har problemer med å lande etter besøket. Ofte sovner hun ikke før 2130 når de har vært her. Vi spør om de ikke kan komme tidligere, eventuelt spise middag med oss men det rekker de aldri. Mitt spørsmål, kan vi si "nei det blir for sent da er det leggetid"? Anonymous poster hash: 210af...648
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Jeg pleier å si at om dere vil treffe ungene må dere komme tidligere. De legger seg i vanlig tid. Og herjing før leggetid blir stoppet. Anonymous poster hash: 987be...a65
valkyrien Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Hvor ofte er det snakk om? Hvis det ikke er ofte så hadde jeg ikke laget noe styr av det. Eventuelt kan det kanskje være bedre at dere drar til de? Så kan dere dra hjem når dere synes det er på tide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå