Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Har to fullgåtte svangerskap bak meg pluss ett som desverre endte i sa i uke 10 for litt over 1 år siden. Er nå gravid igjen og lengter etter tiden hvor jeg kan kjenne liv i magen. Anonymous poster hash: 45f5f...771
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Mye senere enn med de to første, ble helt bekymret og så for meg at det vokste et barn uten armer og ben inni der... Men så viste det seg at morkaken lå foran babyen, den er det ingen nerver i så ungen må bli ganske stor før du kjenner det bokse i den. Anonymous poster hash: d2fa8...d33
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Med nr 1 kjente jeg det I uke 16. Var ikke tvil om at det var babyen jeg kjente. Da lå morkaken bak. Med nr 2 kjente jeg ingenting før uke 20. Da lå morkaken foran. Denne gangen ligger også morkaken foran og jeg kommer nok ikke til å kjenne noe før om noen uker. Er I uke 15 nå. Anonymous poster hash: dd540...ef1
Violeta Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Uke 14 kjente jeg antydninger dømes nummer tre, men i uke 15 var jeg sikker på at det var den lille. Derfor var jeg sikker på å kjenne spark like tidlig eller til og med tidligere nå med nummer fire, men jeg er i uke 19 og har nettopp begynt å kjenne skikkelige spark! Morkaken ligger foran så det er forklaringen
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Morkaken foran denne gang, så kjente liv senere nå med tredjemann enn de to første. Små romsteringer fra ca uke 16, mens skikkelige spark kjente jeg først ca 20 uker på vei. Anonymous poster hash: 6eec9...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå