Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Jeg er i tenkeboksen på å gå ifra mannen. Vi har i alle år slitt i sexlivet vårt. Han er veldig lukket når det gjelder sex generelt, så vi har slitt mye. Han merker om jeg er kåt, og så er det bare å "tømme seg". Tar veldig lite på meg, og før var det bare en klem etter han var ferdig. I tillegg holder kan maks 1 minutt, så er ikke så mye jeg får ut av det. Etter vi tok en oppvask på det for 6 år siden har det bedret seg litt. Iallfall de siste 3 årene. Nå kan han bruke fingrene på meg iblant. Han er verdens snilleste, men merker at jeg er veldig frustrert p.g.a. dette med sex. I går toppet det seg. Vi har hatt et par "kjappiser" de siste mnd. Da har han tømt seg, og ikke mer enn det. Har vert unger i nærheten så har tenkt at vi kunne kose litt om kvelden. Men, den gang ei. Har faktisk aldri kost med meg uten å få noe tilbake. Jeg er slank og trener hver uke. Klær meg pent og sminker meg litt hver dag. Og han får meg til å føle meg som verdens styggeste.... Er så vondt. Har tenkt at jeg aldri skal utsette ungene for et brudd, og iallfall ikke p.g.a. sex. Men, er så lei! Føler meg som en "tømme maskin". Går rundt lei meg og trist, noe jeg merker går utover hele familien. Vi har prøvd og snakket i 6 år nå. Men, når mannen din ikke vil ta på deg, hvordan få det bedre? Fantaserer om seg og ser på andre menn hver dag. Aldri vert utro, men merker jeg drømmer om ekser og heftig sex. Tips og råd? Bor på et lite sted, så er ikke så mye hjelp man kan få her... Anonymous poster hash: 86d7f...154
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 *dytter* Anonymous poster hash: 86d7f...154
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Et par spørsmål før jeg avgir svar: Hadde dere aldri hatt sex den dagen du giftet deg med han? Dersom du hadde det, var han bedre den gang? Anonymous poster hash: 9cdf1...01e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Et par spørsmål før jeg avgir svar: Hadde dere aldri hatt sex den dagen du giftet deg med han? Dersom du hadde det, var han bedre den gang? Anonymous poster hash: 9cdf1...01e Jo, det hadde vi. Var så forelsket at jeg overså vel mye de første årene. Vi har snakket og snakket. Virker som han blir som en 14-åring når han blir kåt. Blir et stort problem for meg/oss i lengden selvsagt. Men, aner ikke om det er verdt å forsøke mer. Føler jeg fortjener bedre. Anonymous poster hash: 86d7f...154
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Har dere prøvd å gå til sexolog? Det høres ut som om mannen din sliter med nærhet. Hva tenker du kan være grunnen til det? Har han opplevd noe mer eller mindre alvorlig han trenger å bearbeide? Anonymous poster hash: f828c...5a9
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Er dessverre ingen sexolog i nærheten her. Og han har vel ingenting som han skulle ha bearbeidet heller, så vidt jeg vet iallfall... Anonymous poster hash: 86d7f...154
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Hva om han runker før samleie? Kanskje han holder lenger da? Og det er vel en treningssak det å holde lenger. Virker ikke som dere har så ofte sex, kanskje han trenger mengdetrening? Anonymous poster hash: 658fa...7ba
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Hva om han runker før samleie? Kanskje han holder lenger da? Og det er vel en treningssak det å holde lenger. Virker ikke som dere har så ofte sex, kanskje han trenger mengdetrening? Anonymous poster hash: 658fa...7ba Hjelper ikke at han runker, for da klarer han ikke å ha sex med meg etterpå. Vi har hatt mye sex i perioder, og da holder han ut litt lenger. Men, har tar ikke mer på meg av den grunn... HI Anonymous poster hash: 86d7f...154
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Da sa du jo ja til han, og "hele pakken" Jeg synes ikke dette er god nok grunn til å skilles. Men hva med at du lærer han opp? Sier til han hvordan du vil ha det, og spør ham hva som tenner han. Det er en fordel å ha sex ofte, for da blir han ikke så kjapt ferdig. Snakk ut om dette. Hadde han gitt mer av seg dersom du sa du ønsker å skilles dersom han ikke gidder å forsøke en gang? Det virker ikke ut som om du elsker han. Anonymous poster hash: 9cdf1...01e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Jeg synes det er grunn nok i massevis! Men må jo kanskje legge til at jeg akkurat har avsluttet et langt forhold, og brekker meg bare av tanken på å være i et forhold. Anonymous poster hash: c5322...4ac
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Vi har snakket i 6 år. Mye! Han vet hva jeg liker, men "glemmer" å ta på meg. Det går virkelig på selvfølelsen min. Spesielt siden jeg elsker han, tenner på han og føler meg konstant avvist... HI Anonymous poster hash: 86d7f...154
the amazing spidermamma Skrevet 23. mars 2015 #12 Skrevet 23. mars 2015 Nærhet kan læres, eller kanskje 'oppdages' er et bedre ord. Men da må dere kanskje få hjelp utenfra. Det finnes øvelser man kan gjøre, f.eks at man skal ta på hverandre over hele kroppen, en om gangen, f.eks i 20 min hver, mens den som blir berørt gir tilbakemelding på hvordan det føles. Berøringen kan variere, men skal ikke være seksuell. Det finnes sikkert bedre bebeskrivelser av denne metoden, søk på nett, kanskje? Den brukes av sexologer, i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #13 Skrevet 23. mars 2015 Hva med å investere i skikkelige leketøy? Klitorisvibrator, orgasmekrem og par-vibrator (ala We-Vibe), kanskje en rabbit?Her holder mannen kanskje i 2 minutter, men det gjør ikke noe for jeg har rukket å komme 2-3 ganger innen da Dvs, jeg begynner litt før ham .. Anonymous poster hash: c777a...72f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2015 #14 Skrevet 23. mars 2015 Hvorfor vil han ikke ta på deg da? Anonymous poster hash: 0b47c...70a
Gjest Antarctica Skrevet 23. mars 2015 #15 Skrevet 23. mars 2015 Det finnes til og med "opptreningsprogram" for dem som sliter med sånne ting, der paret skal følge instruksjoner, ikke ha sex, men bare kose i et avtalt tidsrom. Og deretter utvide repertoaret gradvis.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #16 Skrevet 24. mars 2015 Ta på med der, nei der, å det er SÅÅÅÅÅÅ godt, ta hardere, litt lengre ned... sånn ja, ...fortere fortere.... JAAAAAA!!!!! Hva med å snakke med han UNDER akten, selve sexakten? Noen menn glemmer så fort kuken er flylt med blod SNAKK med han, gi har "ordrer" Kle degut som en lærer eller noe, og lek deg frem! Anonymous poster hash: 9b688...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå