Gå til innhold

Angående det å gå ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juleferien for et år siden stoppet vekta på 71,2kg. Den gang ønsket jeg å gjøre noe med det, men alt ble liksom litt halvhjertet. Jeg begynte godt, med mye fysisk aktivitet og kuttet snop og søtsaker. Jeg gikk følgelig ned en del, men så gikk kneet ut av ledd og jeg måtte stoppe treninga ei stund. Kom ikke i gang igjen etterpå, men la ikke ALT på meg igjen heldigvis.

Etter juleferien nå i år, stoppet vekta på 67,4kg. Atter en gang har jeg kuttet ut snop, det går bedre enn forventa;)! Jeg spiser kaker etc om jeg får det servert, så jeg er ikke helt sukkerfri. Det blir likevel sjeldnere enn en gang i uka! Har gått endel tur, da jeg er redd for jogging pga kneet. Tar litt styrkeøvelser med ujevne mellomrom, kunne nok gjort disse mer hyppig.. Tre aktive unger OG full jobb, gjør at jeg kapitulerer når jeg endelig er hjemme. Likevel har jeg fra 5.1 gått ned 67.4 til 62.8kg, i grunnen uten å slanke meg, kun ved å være bevisst på hva jeg spiser. (Er 167cm høy!)

Jeg har ennå en solid ring rundt magen, men tror mye av dette er hud etter svangerskap? Jeg håper på å gå ned de siste 4-5kg også på denne måten, da vil jeg veltmessig være tilbake til der jeg var før graviditeten. Når jeg går såpass sakte ned i vekt, er det større sjans for at det blir varig da? Hva bør jeg gjøre for å holde meg slik? Hvordan bli kvitt bilringen på magen? Har ingenting på ryggen. Viss jeg har høy truse på, ser jeg normal ut. Har jeg lav truse ser jeg overvektig ut.

Anonymous poster hash: 8e15d...28c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...