Gå til innhold

Gravid for 7 gang livredd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kun 1 levde, som nå er 9 år, har mistet 4 før uke 12 og siste mistet jeg i uke 34, var så utrolig vondt, var verdens vakreste jente, storbror nok også dette tungt, dette skjedde i mai i fjor, i desember i fjor fant jeg ut at jeg var gravid igjen, men

er så redd, har termin 3 September,så nærmere 4 måneder nå, har dere du forslag,hvordan jeg skal ha et bra svangerskap og ikke gå og være så redd? jordmor,fastlege og fødsel legen passer ekstra godt på nå,men likevel føler jeg ingen trygghet. Min sønn fyller 10 år 13 juli, så vi har snakket litt om bursdagsgaver, jeg og faren, han overhørte oss en gang, og sa at det eneste han ønsket seg var og bli storebror, får så vondt av han ;(

Anonymous poster hash: 8567d...f0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er ikke godt å leve med den angsten. Jeg har også mistet flere ganger, men er heldig å ha tre levende, friske barn. Svangerskapene etter jeg mistet var tunge og angstfylte, men jeg prøvde å fokusere på at det stort sett går bra og at jeg fikk god og tett oppfølging av dyktige mennesker. Vet du hvorfor du mistet i uke 34? Sånn at du blir ekstra godt oppfulgt på det?

Jeg tror at når man har opplevd sorg og skuffelse så mange ganger blir man automatisk avventende og klarer ikke å slappe av og glede oss på den måten vi ønsker.

Jeg har egentlig ingen andre råd enn å prøve å fokusere på det positive. Du har født et barn, så du vet at det går an, og du er kommet helt til fjerde mnd og er over den mest risikable fasen.

Hvis du vil lufte tanker og bekymringer kan du gjerne sende meg en pm, det kan kanskje være godt å snakke med noen som har følt på samme angsten.

Lykke til <3

Skrevet

Takk for svar.

De sa hun hadde død av krybbedød i magen,så hun hadde bare sovnet inn. Ja er veldig vondt og ha det slik, vil jo glede meg over den lille i magen,men er ikke lett

takk for det

Anonymous poster hash: 8567d...f0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...